24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut"

24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
0

Aurélien Bory & Le groupe acrobatique de Tanger
Azimut

28-30 Δεκεμβρίου 2014
20:30 Κεντρική Σκηνή
Διάρκεια: 1 ώρα (χωρίς διάλειμμα)

CIRCLE SPECY START CIRCLE SPECY END


Λένε στο Μαρόκο ότι ο Sidi Ahmed Ou Moussa, ένας μεγάλος διδάσκαλος του σουφισμού που έζησε το 16ο αιώνα, βρήκε κάποτε την πνευματική οδό για την ανύψωση στον ουρανό. Όμως, παρατηρώντας τη Γη από εκεί ψηλά, αποφάσισε ότι ήθελε να επιστρέψει. Αυτός ο θρύλος, συμβολισμός της πορείας του ακροβάτη, βρίσκεται στο επίκεντρο της παράστασης Azimut, ενός έργου για την επιστροφή, για τη βαρύτητα και για την αναζήτηση του πνευματικού μας δρόμου.

Ανάμεσα στη γη και τον ουρανό, ο ακροβάτης υιοθετεί πότε το ρόλο του παρατηρητή και πότε του ουράνιου σώματος. Η βαρύτητα και η άρνησή της, το πέταγμα, ο προαιώνιος πόθος του ανθρώπου να βρεθεί στους ουρανούς, γίνονται ένα διαρκές παιχνίδι που εμπλέκει θρυλικούς ακροβάτες, θεατρικές μηχανές, εικόνες γεμάτες ποίηση και μαγεία, πνευματικές αναφορές στο σουφισμό, εικόνες από το σύγχρονο Μαρόκο και μια μυθική ιστορία του 16ου αιώνα -και μας ταξιδεύει τόσο μακριά, όσο ο ουρανός. Ο Ωρελιάν Μπορύ ζωγραφίζει επί σκηνής...

Σύλληψη, σκηνογραφία και σκηνοθεσία: Aurélien Bory


Με τους καλλιτέχνες της Ακροβατικής Ομάδας της Ταγγέρης:
Mustapha Aït Ouarakmane, Mohammed Hammich, Amal Hammich, Yassine Srasi, Achraf Mohammed Châaban, Adel Châaban, Abdelaziz El Haddad, Samir Lâaroussi, Younes Yemlahi, Jamila Abdellaoui
Και τους τραγουδιστές: Najib El Maïmouni Idrissi, Raïs Mohand


Επικεφαλής της Ακροβατικής Ομάδας της Ταγγέρης: Younes Hammich

Σκηνοθέτης της Ακροβατικής Ομάδας της Ταγγέρης: Sanae El Kamouni
Σχεδιασμός Φωτισμών: Arno Veyrat
Πρωτότυπη Μουσική: Joan Cambon
Σχεδιασμός Ήχου: Stéphane Ley
Κοστούμια: Sylvie Marcucci
Έρευνα και προσαρμογή: Taïcir Fadel
Τεχνική διεύθυνση: Arno Veyrat
Τεχνικοί σκηνής: Mickaël Godbille, Albin Chavignon
Υπεύθυνοι φωτισμών: Carole China, Olivier Dupré
Υπεύθυνοι ήχου: Joël Abriac, Edouard Heneman
Κατασκευή σκηνικών: Pierre Dequivre και Atelier La fiancée du pirate
Μηχανισμοί σκηνής: Marc Bizet
Παραγωγή: Florence Meurisse, Christelle Lordonné (compagnie 111 - Aurélien Bory), Sanae El Kamouni, Marie Reculon (Scènes du Maroc)

Η compagnie 111 - Aurélien Bory υποστηρίζεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Επικοινωνιών - Περιφερειακή Διεύθυνση Πολιτιστικών Υποθέσεων της Περιφέρειας Κεντρικών Πυρηναίων, Δήμος Τουλούζης, Γενικό Συμβούλιο Άνω Γκαρόν.

Η Scènes du Maroc υποστηρίζεται από το Ίδρυμα BNP Paribas, το Ίδρυμα BMCI και το Γαλλικό Ινστιτούτο του Μαρόκου.

24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter
24 φωτογραφίες από την παράσταση "Azimut" Facebook Twitter

*Οι φωτογραφίες προέρχονται από τη γενική δοκιμή που έγινε στις 28 Δεκεμβρίου 2014, στην κεντρική σκηνή της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.
http://www.sgt.gr
Φωτογραφίες: Βασίλης Μακρής

Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ