ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«Φταίνε τα ελληνικά μαλλιά μου» - Η Τζένιφερ Άνιστον τρολάρει το κούρεμα «The Rachel»

«Φταίνε τα ελληνικά μαλλιά μου» - Η Τζένιφερ Άνιστον τρολάρει το κούρεμα «The Rachel» Facebook Twitter
0

Η Τζένιφερ Άνιστον παραδέχθηκε πως δεν είχε ιδέα πώς να επιμελείται το περίφημο «The Rachel» κούρεμά της, που όταν έπαιζε στην σειρά Τα Φιλαράκια είχε γίνει τόσο δημοφιλές που δεκάδες γυναίκες το ζητούσαν μανιωδώς στα κομμωτήρια. 

Η διάσημη ηθοποιός κλήθηκε να προλογίσει τον κομμωτή και στενό φίλο της, Κρις Μακμίλλαν, που βραβεύθηκε ως «Hairstylist of the Year» στα πρόσφατα InStyle Awards.

Ο γνωστός hairstylist κρύβεται πίσω από πολλά κουρέματα και χτενίσματα της Τζένιφερ Άνιστον, ανάμεσά τους και το θρυλικό πλέον «The Rachel», το οποίο η ίδια παραδέχθηκε πως ποτέ δεν κατάφερε να κάνει σωστά και το απέδωσε στην ελληνική φύση των μαλλιών της. 

«Φταίνε τα ελληνικά μαλλιά μου» - Η Τζένιφερ Άνιστον τρολάρει το κούρεμα «The Rachel» Facebook Twitter

«Μου έκανε αυτό το κούρεμα και σκεφτόμουν, "Ουάου είναι τέλειο", αλλά μετά έμενα με αυτήν την ελληνική φουντωτή σφουγγαρίστρα στο κεφάλι και δεν είχα ιδέα πώς να κάνω αυτό που έκανε», σχολίασε η ηθοποιός. «Βασικά κανείς δεν έχει ιδέα πώς να κάνει ό,τι ο Κρις», πρόσθεσε. 

Από την πλευρά του ο Κρις Μακμίλλαν την χαρακτήρισε ως «μούσα» του. «Μου έμαθε όχι μόνο πώς να έχω μια φίλη αλλά και πώς να είμαι φίλος, είμαι τόσο τυχερός που έχω μια μούσα όπως η Τζεν», σημείωσε χαρακτηριστικά. 

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM