Με χρέωση πλέον η χειραποσκευή στην καμπίνα. Οι επιβάτες της Ryanair μπροστά στους νέους κανονισμούς

Με χρέωση πλέον η χειραποσκευή στην καμπίνα. Οι επιβάτες της Ryanair μπροστά στους νέους κανονισμούς Facebook Twitter
1

Οι τελευταίες αλλαγές στην πολιτική της Ryanair για τις αποσκευές τέθηκαν σε ισχύ από σήμερα. Αυτό σημαίνει πως οι επιβάτες που θα επιθυμούν να πάρουν οτιδήποτε μαζί τους πέρα από μια μικρή τσάντα πρέπει να πληρώσουν για να απολαύσουν αυτό το «προνόμιο». 

Μόνο όσοι πληρώνουν το τέλος των έξι ευρώ για κατά προτεραιότητα επιβίβαση θα μπορούν να πάρουν μαζί τους στην καμπίνα μια μικρή χειραποσκευή που το βάρος της δεν θα ξεπερνά τα δέκα κιλά. 

Σύμφωνα με το BBC, η Ryanair υποστηρίζει πως οι κανονισμοί, που αναθεωρούνται για δεύτερη φορά φέτος, αποσκοπούν στη μείωση των καθυστερήσεων των πτήσεων.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ιρλανδική εταιρεία, μαζί με αρκετές άλλες, είναι η έλλειψη χώρου χειραποσκευών στην καμπίνα των Boeing 737 και Airbus A320 που χρησιμοποιούνται για κοντινές πτήσεις.

Ο αναλυτής Gerald Khoo υποστηρίζει πως τα αεροπλάνα της Ryanair έχουν χώρο για περίπου 90 χειραποσκευές, αριθμό αρκετά μικρό για τους 189 επιβάτες που μπορούν να μεταφέρουν.

Οι πτήσεις της εταιρείας σημειώνουν πληρότητα που αγγίζει το 95% και έτσι δεν υπάρχει χώρος για τις χειραποσκευές όλων. «Κατανέμουν αποτελεσματικά την περιορισμένη χωρητικότητα και λένε πως αν θέλεις χώρο στην καμπίνα πρέπει να τον πληρώσεις.»

Από τον Ιανουάριο οι επιβάτες της Ryanair μπορούσαν να παίρνουν μαζί τους μια μικρή τσάντα και μια χειραποσκευή χωρίς χρέωση. Έτσι, συχνά, ως και 120 βαλίτσες συσσωρεύονταν στην πύλη και οδηγούνταν στον κυρίως χώρο αποθήκευσης, στο «αμπάρι» του αεροπλάνου, καθυστερώντας την πτήση. 

Το check - in μεγαλύτερων αποσκευών κόστιζε 28 ευρώ ανά βαλίτσα. 

Η χειραποσκευή, όπου οι επιβάτες μη προτεραιότητας μπορούσαν να πάρουν μεταξύ τους, είναι πλέον 40% μεγαλύτερη από εκείνη που επιτρεπόταν πριν. 

Οι μέγιστες διαστάσεις της είναι 40x20x25 εκατοστά και πρέπει να χωρά στο κάθισμα μπροστά από τον επιβάτη, όχι ιδανικό μέρος αν ο επιβάτης χρειάζεται τον χώρο αυτό για τα πόδια του, υποστηρίζει το BBC. 

Η Easyjet είναι ελαφρώς πιο γενναιόδωρη καθώς όλοι οι επιβάτες μπορούν να πάρουν μια μεγαλύτερη χειραποσκευή στην καμπίνα. Το μέγιστο μέγεθός της είναι 56x45x25 εκατοστά. Κάποιες από αυτές τις χειραποσκευές ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί να μεταφερθούν στον κυρίως χώρο αποθήκευσης. 

Ανάλογα με το πότε γίνεται η κράτηση της πτήσης, η ακριβή χρέωση για τις αποσκευές είναι ίσως η μόνο επιλογή. Αυτό γιατί η κατά προτεραιότητα επιβίβαση περιορίζεται σε 95 επιβάτες ανά πτήση, περίπου τους μισούς από όσους μπορεί να μεταφέρει το αεροπλάνο.

Η Sophie Griffiths, συντάκτρια του Travel Trade Gazette, φοβάται πως μερικοί επιβάτες θα μάθουν για τους νέους κανονισμούς όταν θα βρίσκονται στην πύλη επιβίβασης. «Δεν είμαι σίγουρη πως όλοι γνωρίζουν για τις αλλαγές, μπορεί να οδηγήσει σε μαζική σύγχυση» υποστηρίζει.

Οι επιβάτες που προσπαθούν να επιβιβαστούν με χειραποσκευή αλλά δεν έχουν πληρώσει θα πρέπει να πληρώσουν 25 ευρώ και να βάλουν την βαλίτσα τους στον χώρο αποσκευών. 

Σύμφωνα με το BBC, η Griffiths εικάζει πως η British Airways μπορεί να βγει νικήτρια από τις αλλαγές καθώς οι ναύλοι της περιλαμβάνουν την μεταφορά χειραποσκευής στην καμπίνα, ενώ από την πλευρά του ο Khoo ισχυρίζεται πως οι αναθεώρηση αυτών των αλλαγών κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι η τελευταία. 

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Διεθνή / Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Ο Ντόναλντ Τραμπ θα μπορεί να προωθήσει χωρίς προβλήματα την ατζέντα του η οποία περιλαμβάνει φορολογικές μεταρρυθμίσεις, σκληρή μεταναστευτική πολιτική και αλλαγές στην εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
DOGE: Το υπουργείο του Ελον Μασκ πήρε το όνομα του από ένα meme

Διεθνή / DOGE: Το υπουργείο του Ελον Μασκ πήρε το όνομά του από ένα meme που έγινε κρυπτονόμισμα

Το ενδιαφέρον του Έλον Μασκ στο κρυπτονόμισμα και το meme «Dogecoin» έχει αποτυπωθεί στον τίτλο του νέου υπουργείου Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας, του οποίου θα ηγηθεί στην κυβέρνηση του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ
LIFO NEWSROOM