Μια τυφλή μητέρα «είδε» το αγέννητο μωρό της για πρώτη φορά

Μια τυφλή μητέρα «είδε» το αγέννητο μωρό της για πρώτη φορά Facebook Twitter
1

 

Μια τυφλή μητέρα «είδε» το αγέννητο μωρό της για πρώτη φορά Facebook Twitter

Το 3D Printing έχει προσφέρει χιλιάδες νέες ευκαιρίες σε τυφλούς έτσι ώστε να μπορέσουν να αντιληφθούν τον κόσμο τριγύρω τους. Το πιο δυνατό παράδειγμά είναι η ιστορία μιας εγκύου μητέρας από την Βραζιλία, της Tatiana Guerra και της τριδιάστατης προτομής που της επέτρεψε να δει το αγέννητο παιδί της.

Μια τυφλή μητέρα «είδε» το αγέννητο μωρό της για πρώτη φορά Facebook Twitter

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης,  το τεστ υπερήχου δίνει την δυνατότητα στους γονείς και στους γιατρούς να δουν το αγέννητο μωρό και είναι από τις αληθινά μοναδικές και συγκινητικές στιγμές στην ζωή των ανθρώπων.

Η 30χρονη όμως Guerra λόγω της τύφλωσης της ήταν ανήμπορη να δει τον υπέρηχο. Έχασε την όραση της σε ηλικία 17 ετών.

 

Μια τυφλή μητέρα «είδε» το αγέννητο μωρό της για πρώτη φορά Facebook Twitter

 

Με την βοήθεια όμως ενός ειδικού κινητού τρισδιάστατου εκτυπωτή που έχει εξοπλίσει το νοσοκομείο η μάρκα για πάνες Huggies – σαν μέρος μιας μεγαλύτερης καμπάνιας της συγκεκριμένης εταιρείας για να έχουν και άλλες μητέρες την ίδια εμπειρία -, οι γιατροί έφτιαξαν ένα ομοίωμα του προσώπου του αγέννητου γιου της, Murilo.  

Και έτσι η Guerra είδε τον γιο της για πρώτη φορά. 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια