A Temporary Area In Athens

A Temporary Area In Athens Facebook Twitter
0

Πέρυσι τέτοια εποχή, ο Γάλλος κινηματογραφιστής Βίνσεντ Μουν, είχε έρθει να παρουσιάσει το ντοκιμαντέρ που είχε γυρίσει για το Αγγλικό φεστιβάλ του Glastonbury στις Νύχτες Πρεμιέρας. Στα πλαίσια της παραμονής του στην Αθήνα, ο rockumentar-ιστας, είχε την επιθυμία να φιλμάρει κάποια από τα ελληνικά συγκροτήματα που προσπαθούσαν να ακουστούν προς τα έξω και έτσι να καταγράψει τις προσπάθειες της Ελληνικής Αγγλόφωνη σκηνής που παλεύει να ακουστεί προς τα έξω. Και όταν λέμε έξω, δεν εννοούμε το εξωτερικό, αλλά τους ίδιους τους Αθηναίους. Να ακουστούν δηλαδή σε μεγαλύτερο ακροατήριο. Έτσι, ο Μουν, φιλμάρισε 15 νέα ελληνικά συγκροτήματα το ένα μετά το άλλο σε άλλο στο χώρο του Booze,  σε ένα one take session, σαν αυτά που ανέβαζε στο διάσημο γαλλικό blog που συνεργάζεται, το la blogotheque. Οι ιθύνοντες του φεστιβάλ, είχαν ήδη πάρει την απόφαση να προωθήσουν την προσπάθεια αυτή του Μουν και να βάλουν το χεράκι τους στην παραγωγή του ντοκιμαντέρ, στην πρώτη μάλιστα απόπειρα τους σε κάτι τέτοιο στα 16 χρόνια του Φεστιβάλ, και να το συμπεριλάβουν στο πρόγραμμα των φετινών Νυχτών και να το παρουσιάσουν στο κοινό. Η επίσημη πρώτη του ντοκιμαντέρ πραγματοποιήθηκε χτες το βράδυ με αμφιλεγόμενα έως απογοητευτικά αποτελέσματα. Χωρίς να εστιάσει στη μουσική αλλά δίνοντας βαρύτητα στην οικονομική κρίση, οι σκηνοθέτες του φιλμ έβαλαν σε πρώτο πλάνο έναν άνθρωπο που αφηγούνταν στο Μουν πως είναι να ζεις στην Αθήνα, ντυμένο κατά κάποιο τρόπο με τη μουσική των συγκροτημάτων. Ένα δυσοίωνο αποτέλεσμα που δεν έδινε καμία λύση παρά μόνο σε έριχνε ψυχολογικά κάνοντας την ελληνική σκηνή να φαίνεται μίζερη και υποανάπτυκτη το δίχως άλλο. Το A Temporary Area In Athens δεν παρουσίασε σε καμία περίπτωση την αγωνία της ελληνικής σκηνής στο να ακουστεί, δεν έδωσε μεγάλη βαρύτητα στα συγκροτήματα και απογοήτευσε με τη γενικότερη προσέγγιση που είχε στο θέμα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ