Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα

Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Το διαφημιστικό τοπίο στις ΗΠΑ φαίνεται πως αλλάζει για πάντα, με το Διαδίκτυο να περνά πρώτο σε δαπάνες, αφήνoντας πίσω του τα παραδοσιακά μέσα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες και διαφημιστικές πινακίδες. 

Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας eMarketer, για πρώτη φορά φέτος, το ποσό που θα δαπανηθεί για τη διαδικτυακή διαφήμιση στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει εκείνο των παραδοσιακών μέσων και η τάση αναμένεται να ενισχυθεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

Τα διαφημιστικά κονδύλια για τα ψηφιακά μέσα εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 129 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 19%) έναντι 109 δισεκατομμυρίων για τα παραδοσιακά μέσα (μείωση 4%), σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας.

Η eMarketer υπολογίζει επίσης ότι μέχρι το 2021 τα ποσά που δαπανώνται για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο θα αυξηθούν κατά 58%, έναντι μείωσης 4% για τα υπόλοιπα μέσα.

Σύμφωνα πάντα με την eMarketer, το 2021 η δαπάνη για τη διαδικτυακή διαφήμιση θα συνιστά σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.

Μια άλλη ισχυρή τάση είναι η άνοδος της Amazon στον διαφημιστικό τομέα, όπου ο κολοσσός του διαδικτυακού εμπορίου άρχισε να επενδύει σχετικά πρόσφατα. Φέτος υπολογίζεται ότι συγκεντρώσει το 8,8% της διαφημιστικής δαπάνης στα ψηφιακά μέσα στις ΗΠΑ, από 1,5% το 2016.

Η Μόνικα Πιερτ, η διευθύντρια προβλέψεων της eMarketer εξήγησε ότι για τους διαφημιζόμενους η Amazon πλεονεκτεί επειδή διαθέτει λεπτομερή δεδομένα για τις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών της πλατφόρμας της. Και κατ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να τους προτείνει να διαφημιστούν «στα ράφια όπου κάνουν τα ψώνια τους οι καταναλωτές».

Αντιθέτως, η Google αναμένεται να χάσει μία μονάδα (στο 37,2%) από την αγορά αυτή, ενώ μειωμένα θα είναι και τα έσοδα για τη Microsoft και τη Verizon, που ελέγχει μεταξύ άλλων το Yahoo.

Απέναντι στην άνοδο της Amazon, φαίνεται ότι μόνο το Facebook θα "αντισταθεί", καταγράφοντας μικρή άνοδο φέτος, στο 22,1%, από 21,8% πέρσι, κυρίως χάρη στο Instagram.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιφυλακτικότητα για την κατάπαυση πυρός στον Λίβανο: Σαν το παραμύθι «ο Πέτρος κι ο λύκος», λέει αναλυτής

Διεθνή / Επιφυλακτικότητα για την κατάπαυση πυρός στον Λίβανο: Σαν το παραμύθι «ο Πέτρος κι ο λύκος», λέει αναλυτής

Η συμφωνία κατάπαυσης του πυρός μεταξύ του Ισραήλ και της Χεζμπολάχ είναι γεμάτη με «ναρκοπέδια» και ο κίνδυνος να καταρρεύσει είναι «υψηλός», δηλώνουν ειδικοί αναλυτές
LIFO NEWSROOM
Reuters: Η ομάδα του Τραμπ εξετάζει άμεσες συνομιλίες με τον Κιμ της Βόρειας Κορέας

Διεθνή / Reuters: Η ομάδα του Τραμπ εξετάζει άμεσες συνομιλίες με τον Κιμ της Βόρειας Κορέας

Ο Κιμ Γιονγκ Ουν, ενισχυμένος από την επέκταση του οπλοστασίου πυραύλων και τη στενότερη συνεργασία με τη Ρωσία, δήλωσε πρόσφατα ότι η Βόρεια Κορέα δεν έχει περιθώριο για περαιτέρω διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Ισραήλ: Η Σάρα Νετανιάχου θέλει να χαρακτηριστεί «θύμα τρομοκρατίας» επειδή τρεις άγνωστοι πέταξαν φωτοβολίδες στο σπίτι της

Διεθνή / Ισραήλ: Η Σάρα Νετανιάχου θέλει να χαρακτηριστεί «θύμα τρομοκρατίας» επειδή τρεις άγνωστοι πέταξαν φωτοβολίδες στο σπίτι της

Κανείς δεν τραυματίστηκε στο περιστατικό, δεν προκλήθηκαν ζημιές και ούτε ο Μπενιαμίν Νετανιάχου, ούτε η Σάρα Νετανιάχου βρίσκονταν στο σπίτι εκείνη τη στιγμή
LIFO NEWSROOM
Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό – «Καμπανάκι» για Γερμανία και 6 ακόμα χώρες

Διεθνή / Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό – «Καμπανάκι» για Γερμανία και 6 ακόμα χώρες

Η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις οκτώ χώρες της ευρωζώνης (μαζί με την Κύπρο, την Κροατία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Λετονία, τη Σλοβενία και τη Σλοβακία) που πληρούν τις δημοσιονομικές συστάσεις της ΕΕ
LIFO NEWSROOM