Τελικά το Instagram αγαπά τους influencers - Μόλις τους έκανε ένα μεγάλο δώρο: το Instashoppιng

Τελικά το Instagram αγαπά τους influencers - Μόλις τους έκανε ένα μεγάλο δώρο: το Instashoppιng Facebook Twitter
0

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε χθες μεγάλες αλλαγές στο Facebook και το Instagram και μια από αυτές έρχεται να δείξει πως αποφάσισε να δώσει μεγαλύτερη ισχύ στους influencers.

Kάποιοι εμπιστεύονται τη δύναμη των influencers πολύ, αν και η επιδραστικότητα και οι επιδόσεις τους είναι για άλλους ζητήματα υπό αμφισβήτηση,.

Το Ιnstagram όχι απλά αναγνωρίζει την αξία τους, αλλά διευκολύνει και τη δουλειά τους. Η λέξη που γεννήθηκε μετά την ανακοίνωση είναι το «Instashoppιng».

Τελικά το Instagram αγαπά τους influencers - Μόλις τους έκανε ένα μεγάλο δώρο: το Instashoppιng Facebook Twitter

Aπό την επόμενη εβδομάδα, οι πρώτοι από τους influencers, αλλά και κάποιες εταιρίες, μπορούν να ξεκινήσουν την επισήμανση συγκεκριμένων προϊόντων, τα οποία μπορούν να αγοραστούν απευθείας μέσω της εφαρμογής Instagram, στις αναρτήσεις τους.

Αυτή η κίνηση θα τους επιτρέπει να προσθέσουν τις ετικέτες του Instagram που θα οδηγούν στο κατάστημά τους. Όταν επισημαίνουν το προϊόν, οι followers τους θα μπορούν να κάνουν αγορές με τη νέα λειτουργία του Checkout που εφαρμόζει το Instagram.

Προηγουμένως, μόνο λίγες μάρκες μπορούσαν να χρησιμοποιούν ετικέτες για αγορές και αυτό γινόταν μόνο σε δικά τους ποστς. Τώρα θα μπορούν να το κάνουν και σε ποστς των influencers.

Η αρχική ομάδα influencers περιλαμβάνει τις Kim Kardashian, Kylie Jenner, Gigi Hadid, τους εκδότες Vogue,  Elle και GQ και μερικές από τις πιο γνωστές influencers καλλυντικών και μόδας. Zara, H&M, Dior, Oscar de la Renta και Nike είναι ήδη μερικές εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Το Instagram θεωρεί τις κινήσεις αυτές καθοριστικές για τη μελλοντική ανάπτυξη καθώς εκτιμάται πως οι αγορές μπορούν να ενσωματωθούν σε ολόκληρη την εφαρμογή και είναι ένα εντελώς νέο πεδίο εκμετάλλευσης.

Προς το παρόν, το Instagram δεν επιτρέπει στους influencers να διεκδικούν μερίδιο από τις πωλήσεις, αλλά αυτό ίσως και να μην είναι απαραίτητο για να υπάρχει κέρδος καθώς οι ετικέτες θα γίνουν μέρος των συμφωνιών με αμοιβή που συνάπτουν με εταιρίες.

Επίσης, το βήμα αυτό θέτει σημαντικές βάσεις για την επιλογή του Instagram να διεκδικήσει αυτό στη συνέχεια μερίδιο των κερδών από την αγοραπωλησία στην πλατφόρμα του - και μάλλον θα το κάνει.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM