Το πιο πρόσφατο επιχειρηματικό εγχείρημα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ φαίνεται πως είναι οι καφετέριες, καθώς το Facebook ετοιμάζεται να ανοίξει πέντε pop-up cafe θέλοντας έτσι να δείξει ότι η προστασία των δεδομένων των χρηστών είναι ένα από τα ζητήματα που απασχολούν άμεσα τον τεχνολογικό κολοσσό.
Και οι πέντε καφετέριες που θα ανοίξει το κοινωνικό δίκτυο θα βρίσκονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ το καφέ-μπαρ The Attendant στο Λονδίνο αναμένεται να υποδεχτεί τους πρώτους λάτρεις της πλατφόρμας στις 28 και 29 Αυγούστου. Δεύτερο στη σειρά έρχεται το Union Brew Lab Coffee Bar στο Εδιμβούργο, το οποίο πρόκειται επίσης να μετατραπεί σε καφετέρια του Facebook.
Επιπλέον, όσοι από τους πελάτες δεχτούν τον έλεγχο σε ζητήματα ασφάλειας και ιδιωτικότητας των πληροφοριών που μοιράζονται με τους υπόλοιπους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, δε θα χρειάζεται να πληρώσουν το ποτό τους. Η κίνηση αυτή από πλευράς του Facebook στοχεύει στο να επισημάνει στους χρήστες που μοιράζονται υπερβολικά πολλές πληροφορίες online ότι μια τέτοια στάση ενδέχεται να εγκυμονεί κινδύνους για τους ίδιους.
Ο Steve Hatch, ως αντιπρόεδρος του Facebook για τη Βόρεια Ευρώπη, αναφέρει στο Metro.co.uk ότι στόχος αυτών των pop-up καφέ είναι να ενημερώσουν τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να ελέγξουν τις ρυθμίσεις σε θέματα ιδιωτικότητας. "Και όλο αυτό διαρκεί όσο το να ετοιμαστεί μια κούπα καφέ", προσθέτει ο κ. Hatch.
Πηγή: Design Taxi
σχόλια