Η Μόνα Λίζα ξαναβρήκε σήμερα τη θέση της στο μουσείο του Λούβρου μέσα σε ανακαινισμένη αίθουσα, σε έναν χώρο που θα μπορεί να δέχεται καλύτερα την ροή των επισκεπτών, ανακοίνωσε το μουσείο.
Η επιχείρηση της μετακόμισης ήταν αρκετά περίπλοκη και έπειτα από δύο μήνες εργασιών, ο διάσημος πίνακας του Λεονάρντο ντα Βίντσι τοποθετήθηκε εκ νέου απέναντι από τον μεγαλύτερο πίνακα του μουσείου, Τον γάμο στην Κανά, του Πάολο Βερονέζε.
Ο πίνακας του Ντα Βίντσι μεταφέρθηκε από τη "Galerie Medicis" όπου βρισκόταν για λίγους μήνες λόγω των εργασιών, στην "Salle des Etats", οι τοίχοι της οποίας βάφτηκαν στο μπλε της νύχτας ώστε να αναδεικνύεται η ζωηρότητα των χρωμάτων των έργων που την κοσμούν. Η "Salle des Etats" είναι η αίθουσα που δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες. Η πλειονότητα αυτών θέλει να δει το αριστούργημα του Ντα Βίντσι: δεκάδες χιλιάδες περνούν κάθε μέρα από το σημείο αυτό. «Δεχόμαστε μια πόλη κάθε μέρα», είχε δηλώσει παλαιότερα ο Ζαν-Λικ Μαρτινέζ, πρόεδρος και διευθυντής του Λούβρου.
Η Μόνα Λίζα, ο εμβληματικός πίνακας του Λούβρου, που από το 2005 εκτίθεται πίσω από θωρακισμένη προθήκη είναι, μαζί με την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, ένα από τα αριστουργήματα του μεγαλύτερου μουσείου του κόσμου.
σχόλια