#neversettle: Η Coca-Cola εξασφαλίζει περισσότερο νερό για την Αλεξανδρούπολη

#neversettle: Η Coca-Cola εξασφαλίζει περισσότερο νερό για την Αλεξανδρούπολη Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Το νερό είναι στοιχείο απαραίτητο για τη φύση, για κάθε μορφή ζωής, αλλά και για τη δραστηριότητα της Coca-Cola, αφού αποτελεί βασικό συστατικό των προϊόντων της.


Το 70% του ανθρώπινου σώματος αλλά και το 70% του πλανήτη μας αποτελείται από νερό. Κι όμως, για 1,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο θα είναι δυσεύρετο, μέχρι το 2025. Αλλά και στην Ελλάδα, το πρόβλημα της λειψυδρίας είναι έντονο σε πολλές περιοχές. Κανένας όμως δεν πρέπει να στερείται το πολύτιμο αυτό αγαθό. Γι' αυτό κάθε σταγόνα είναι πολύτιμη.

Στην Coca-Cola αναζητούν διαρκώς τρόπους για να επιστρέφουν στη φύση και στις τοπικές κοινότητες το νερό που χρησιμοποιούν, να συλλέγουν το βρόχινο νερό, να το διατηρούν και να το αξιοποιούν, ώστε να είναι προσιτό σε όλους. Αυτός είναι άλλωστε ένας από βασικούς πυλώνες των δράσεων που αποτυπώνεται στην καμπάνια της Coca-Cola #neversettle, η οποία συμπληρώνεται από ολιστικά προγράμματα που αποδεικνύουν έμπρακτα ότι η εταιρία δεν εφησυχάζεται ποτέ.

#neversettle: Η Coca-Cola εξασφαλίζει περισσότερο νερό για την Αλεξανδρούπολη Facebook Twitter


Από το 2015, η Coca-Cola επιστρέφει παγκοσμίως κάθε σταγόνα νερού που χρησιμοποιεί για την παραγωγή των προϊόντων της και ακόμα περισσότερο, αφού έχει φτάσει σε ποσοστό 155%. Στην Ελλάδα, σε περίπου 13 χρόνια, υλοποίησε, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GWP-Med, περισσότερα από 100 έργα συλλογής βρόχινου νερού, ανακύκλωσης υδάτινων αποβλήτων και προγράμματα επάρκειας νερού, σε 33 ελληνικά νησιά, που έχουν ωφελήσει περισσότερους από 280.000 συμπολίτες μας, ενώ συλλέγονται 542 εκατομμύρια λίτρα νερού ετησίως.

Η διαχείριση του νερού είναι όμως σημαντική, όχι μόνο σε περιοχές με έντονο πρόβλημα λειψυδρίας αλλά και στα αστικά κέντρα, όπου η ζήτηση σε πόσιμο νερό είναι αυξημένη. Επιπλέον, η αύξηση των αποθεμάτων πόσιμου νερού και η καλύτερη διαχείρισή τους, αποτελούν ασπίδα απέναντι στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, που χαρακτηρίζονται από περιόδους έντονων βροχοπτώσεων αλλά και ξηρασίας.

#neversettle: Η Coca-Cola εξασφαλίζει περισσότερο νερό για την Αλεξανδρούπολη Facebook Twitter

Το καινοτομικό πρόγραμμα «Το Νερό στην πόλη», επένδυση ζωής $1,2 εκατομμυρίου για την Αλεξανδρούπολη

Η Αλεξανδρούπολη, ως παραθαλάσσια πόλη, αντιμετωπίζει αυξημένη ζήτηση νερού τους καλοκαιρινούς μήνες με αποτέλεσμα να εντείνει τη χρήση γεωτρήσεων, αυξάνοντας τόσο τον κίνδυνο υφαλμύρωσης του υπόγειου υδροφορέα, όσο και το ενεργειακό κόστος άντλησης των υδάτων. Επιπλέον, τις περιόδους έντονων βροχοπτώσεων το φράγμα της υπερχείλιζε και μεγάλες ποσότητες πόσιμου νερού χάνονταν.

Έχοντας ως σύνθημά το #neversettle, η Coca-Cola προχώρησε στο πρόγραμμα «Το Νερό στην Πόλη» που σχεδίασε και υλοποιεί στην Αλεξανδρούπολη η διεθνής οργάνωση Global Water Partnership – Mediterranean (GWP-Med), σε συνεργασία με τον Δήμο Αλεξανδρούπολης και τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης Δήμου Αλεξανδρούπολης (ΔΕΥΑΑ), με την αποκλειστική χρηματοδότηση του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation).

Η Coca-Cola εξασφαλίζει νερό για την πόλη για όλο τον χρόνο

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα-πρότυπο που έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο και αποτελείται από δύο φάσεις:

Α' Φάση: Εκπαίδευση νέων & αύξηση χωρητικότητας φράγματος Αισύμης-Διποτάμου, έργο υψηλής τεχνολογικής καινοτομίας

Κατά την Α' φάση, που ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο του 2019, ενισχύθηκε το φράγμα Διποτάμου μέσω εγκατάστασης ειδικών θυροφραγμάτων. Έτσι, η Coca-Cola εξασφάλισε για την πόλη 1,7δις λίτρα νερού περισσότερα ετησίως για την Αλεξανδρούπολη, αφού το νερό που μέχρι τώρα υπερχείλιζε, πλέον αποθηκεύεται, ώστε το δίκτυο ύδρευσης να μπορεί να καλύψει περισσότερες ανάγκες σε περισσότερες περιοχές, ακόμη και κατά τις ξηρές περιόδους του χρόνου.

Παράλληλα, μέσω του προγράμματος, προωθεί στην Αλεξανδρούπολη τη σωστής διαχείριση του νερού μέσω εκπαιδευτικού προγράμματος που έχει φτάσει σε περισσότερους από 6.000 μαθητές δασκάλους και καθηγητές, μέχρι σήμερα.

Β' Φάση: Υπερσύγχρονο τηλεματικό σύστημα παρακολούθησης δικτύου υδροδότησης 4 οικισμών του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Η Β' φάση, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί το Μάρτιο του 2020, περιλαμβάνει εγκατάσταση προηγμένων συστημάτων αυτοματοποιημένης μέτρησης και καταγραφής της ποιότητας και ποσότητας τους νερού για τους οικισμούς Πυλαία, Μελία, Κοίλα και Κίρκη του Δήμου Αλεξανδρούπολης, ώστε να εξασφαλίζεται η καλή ποιότητα του νερού και η μείωση των διαρροών.

#neversettle: Η Coca-Cola εξασφαλίζει περισσότερο νερό για την Αλεξανδρούπολη Facebook Twitter
(από αριστερά προς τα δεξιά): Από τα εγκαίνια του έργου οι κ. Δημήτρης Πέτροβιτς, Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Έβρου, κ. Μιχάλης Σκούλλος, Πρόεδρος GWP-Med, κ. Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κ. Κωνσταντίνος Αραβώσης, Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, κ. Ιωάννης Ζαμπούκης, Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης και Πρόεδρος ΔΕΥΑΑ

Η πρόσβαση σε νερό πόσιμο, ασφαλές και καθαρό είναι δικαίωμα όλων

Η Coca-Colα συνεχίζει να κάνει τη διαφορά παίρνοντας ενεργά μέρος στη λύση, χωρίς συμβιβασμούς.

Γίνετε και εσείς μέρος της λύσης!

#neversettle

Περισσότερες πληροφορίες στο www.coca-cola.gr/neversettle/water_for_the_city.

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM