Τέλος στις πληρωμένες πολιτικές διαφημίσεις βάζει από τις αρχές του 2020 το Spotify, η υπηρεσία ψηφιακής μουσικής με 141 εκατομμύρια χρήστες, παγκοσμίως.
«Αυτή τη χρονική στιγμή, δεν διαθέτουμε την απαραίτητη δυνατότητα στις διαδικασίες μας, τα συστήματα και τα εργαλεία ώστε να αξιολογούμε και να εξετάζουμε το συγκεκριμένο περιεχόμενο» εξήγησε η εκπρόσωπος της υπηρεσίας, σε δήλωσή της στο Reuters, προσθέτοντας πως «θα επανεκτιμήσουμε την απόφαση αυτή καθώς θα εξελίσσουμε τις δυνατότητές μας».
Παραμένει άγνωστο το ύψος εσόδων της εταιρείας - η οποία παρεμπιπτόντως αποδέχεται πολιτική διαφήμιση μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες - από τις πολιτικές διαφημίσεις.
Η νέα αυτή πολιτική που έρχεται ενώ το πολιτικό θερμόμετρο εν όψει των προεδρικών εκλογών του 2020 ανεβαίνει, αφορά πολιτικά κόμματα ή άτομα εκλεγμένα ή προς εκλογή, διορισμένους αξιωματούχους, επιτροπές πολιτικής δράσης. Επιπλέον, η υπηρεσία δεν θα φιλοξενεί διαφημίσεις που υποστηρίζουν νομοθετικά και δικαστικά αποτελέσματα.
Οι παγκόσμιες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το Facebook και η Google, δέχονται ολοένα και μεγαλύτερη πίεση για να περιχαρακώσουν την παραπληροφόρηση στο περιεχόμενό τους και να σταματήσουν τις πολιτικές διαφημίσεις που περιέχουν παραπλανητικούς ή και ψευδείς ισχυρισμούς. Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις τον περασμένο Οκτώβριο και, πριν από ένα μήνα, η Google ανακοίνωσε πως θα σταματήσει τις στοχευμένες διαφημίσεις με τη χρήση δεδομένων πολιτών.
Με πληροφορίες από Reuters/TheVerge