ADVERTORIAL
Ζούμε σε έναν κόσμο, που η ρύπανση αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της γενιάς μας. Πλέον, χρειάζονται άμεσες και δραστικές αλλαγές για να μπορέσει να προστατευθεί ο πλανήτης που αποκαλούμε «σπίτι» μας, καθώς οι καθημερινές μας επιλογές έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο απ' ότι νομίζουμε.
Η αδιαφορία προς την προστασία του περιβάλλοντος, δεν κρίνεται πλέον αποδεκτή, ειδικά από τους νεαρούς ανθρώπους που τώρα ξεκινούν τη ζωή τους σε αυτόν τον κόσμο. Επομένως, η ευθύνη του να διατηρήσουμε ένα περιβάλλον καθαρό, με λιγότερο πλαστικό και λιγότερη σπατάλη τροφίμων, ανήκει σε όλους μας.
Αν κάτι μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσής μας, αυτή είναι τα παιδιά. Γεμάτα με όρεξη και ελπίδα για το μέλλον, οι μικροί ήρωες της ζωής μας μπορούν και θα αλλάξουν το μέλλον, δίνοντας το έναυσμα για ένα καλύτερο αύριο. Αυτό πρεσβεύει και η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς, που με πρωταγωνιστή έναν μικρό ήρωα μας δίνει τη σκυτάλη για να προχωρήσουμε στον δρόμο για κάτι καλύτερο.
Αν κάτι μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσής μας, αυτή είναι τα παιδιά. Γεμάτα με όρεξη και ελπίδα για το μέλλον, οι μικροί ήρωες της ζωής μας μπορούν και θα αλλάξουν το μέλλον, δίνοντας το έναυσμα για ένα καλύτερο αύριο.
Σε αυτή την ιστορία, το παιδί αντικρίζει ένα περιστατικό, που εντυπώνεται βαθιά στο μυαλό του. Παίζοντας με τους φίλους του στην παραλία, βλέπει κάμερες και δημοσιογράφους να καλύπτουν κάτι πολύ δυσάρεστο: ένα δελφίνι που βρίσκεται νεκρό στη στεριά, λόγω μεγάλης ποσότητας πλαστικού που κατάπιε αναζητώντας τροφή στη θάλασσα. Συνειδητοποιώντας το περιστατικό αυτό, το παιδί αποφασίζει πως δεν θέλει πια να μεγαλώνει σε έναν τέτοιο κόσμο - και πράγματι, σταματά να μεγαλώνει. Σιγά σιγά, όλο και περισσότερα παιδιά της ηλικίας του, αρνούνται να μεγαλώσουν, μέχρι οι «μεγάλοι» να αναλάβουν την ευθύνη τους και να βοηθήσουν.
Η καμπάνια αγγίζει θέματα τα οποία αφορούν όχι μόνο το αύριο, αλλά και το σήμερα. Η βιώσιμη ανάπτυξη, ωστόσο, έχει ήδη ξεκινήσει δίνοντας μία νότα αισιοδοξίας, μέσα από δράσεις που έχει αναλάβει η Lidl Ελλάς και έχουν ως βασικό παράγοντα την καινοτομία και την πρωτοπορία.
Όσον αφορά τη μείωση του πλαστικού, η Lidl Ελλάς έχει καταργήσει τις σακούλες μίας χρήσης, ενώ συγχρόνως έχει μειώσει το πλαστικό στις συσκευασίες ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον, έχει εγκαταστήσει εννέα κέντρα ανταποδοτικής ανακύκλωσης και λειτουργεί ως χορηγός στα δύο πρώτα πάρκα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ανταποδοτικής ανακύκλωσης στην Ευρώπη. Όσο για τα πλαστικά μίας χρήσης, η εταιρεία κατάργησε οριστικά όλα τα πλαστικά μίας χρήσης από τα καταστήματά της.
Μέσα από κάθε δραστηριότητά της, η Lidl Ελλάς κάνει μία έντονη προσπάθεια για να μειώσει την "παραγωγή" σπατάλης τροφίμων. Πραγματοποιεί ορθολογικές παραγγελίες, παράγοντας μόνο όσα χρειάζονται προς κατανάλωση. Επίσης, αξιοποιεί τυχόν ζωϊκά υποπροϊόντα μετατρέποντάς τα σε βιοαέριο, λίπασμα και ζωοτροφές και περιορίζει τη σπατάλη τροφίμων με μειωμένες τιμές έως και -30% στα κοντόληκτα προϊόντα και με τη συνεχή προσφορά προϊόντων σε οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Όλα τα παραπάνω αποδεικνύονται έμπρακτα, μέσα από τα νούμερα. Το 2017, παράχθηκαν 842 λιγότεροι τόνοι πλαστικό, χάρη στο ότι Lidl Ελλάς κατάργησε τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης στα καταστήματά της, όπως και 475 τόνοι λιγότερο πλαστικό από το τέλος του 2017, καθώς κατάργησε την περιμετρική σακούλα στις συσκευασίες των χαρτικών στην παλέτα. Με τη μείωση του πάχους στα πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικών και τη μείωση του βάρους στο καπάκι του εμφιαλωμένου νερού, παράχθηκαν 65 και 42 τόνοι πλαστικό το χρόνο, αντίστοιχα.
Συνολικά, 1.300 τόνοι πλαστικού δεν κατέληξαν στη θάλασσα, στην ατμόσφαιρα ή σε κάποιον χώρο υγειονομικής ταφής, χάρη σε μία προσπάθεια που ήταν συλλογική και αφορούσε έναν κοινό στόχο: την προστασία του περιβάλλοντος. Μέσω από καινοτόμες και πρωτοποριακές λύσεις, η Lidl Ελλάς έχει καταφέρει να συμβάλλει ενεργά σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια, δημιουργώντας έναν αέρα αισιοδοξίας για ένα καλύτερο αύριο. #kaliteroavrio
Μπορείτε μάθετε περισσότερες πληροφορίες στο www.lidl-hellas.gr και να ακολουθήσετε τη Lidl Ελλάς σε Facebook, Instagram και Youtube.
σχόλια