Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε

Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε Facebook Twitter
Διαφήμιση με έμπνευση από τα ελληνικά στο Super Bowl
0

Κάθε χρόνο, μετά το Super Bowl, δύο πράγματα συζητιούνται περισσότερο από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι: το σόου στο ημίχρονο και οι διαφημίσεις.

Με δεδομένο πως το Super Bowl το παρακολουθούν συνήθως πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ κάθε χρόνο. Σε αυτή την εξαιρετικά ανταγωνιστική αρένα για τον κόσμο της διαφήμισης- χαρακτηριστικό είναι πως φέτος, σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια- ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.

Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά...».

Η ελληνική έμπνευση του συγκεκριμένου διαφημιστικού δεν ήταν τυχαία. Από το 2008 CEO της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Στη Βοσνία παίζεται το μέλλον των Βαλκανίων»: Ηχηρή παρέμβαση Κροάτη πρωθυπουργού υπέρ της ένταξης στην ΕΕ

Διεθνή / «Στη Βοσνία παίζεται το μέλλον των Βαλκανίων»: Ηχηρή παρέμβαση Κροάτη πρωθυπουργού υπέρ της ένταξης στην ΕΕ

Η ενταξιακή πορεία της Βοσνίας έχει παγιδευτεί επί σειρά ετών εξαιτίας των βαθιών εθνοτικών διαιρέσεων μεταξύ Βόσνιων, Σέρβων και Κροατών, καθώς και της δυσλειτουργικής πολιτειακής δομής που επιβλήθηκε με τη Συμφωνία του Ντέιτον το 1995
LIFO NEWSROOM
Η Samsung προειδοποιεί: Οι δασμοί Τραμπ πλήττουν τις πωλήσεις smartphone και τσιπ μνήμης

Διεθνή / Η Samsung προειδοποιεί: Οι δασμοί Τραμπ πλήττουν τις πωλήσεις smartphone και τσιπ μνήμης

Η κορυφαία κατασκευάστρια ηλεκτρονικών ειδών επικαλείται «αυξανόμενους πολιτικούς κινδύνους» για τους ημιαγωγούς και προβλέπει υψηλότερες τιμές για εξαρτήματα τηλεφώνων
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Η σκιά των σεξουαλικών κακοποιήσεων ανηλίκων, τα θρησκευτικά σχολεία και η αύξηση χρηματοδότησης στο Diyanet

Διεθνή / Τουρκία: Η σκιά των σεξουαλικών κακοποιήσεων ανηλίκων, τα θρησκευτικά σχολεία και η αύξηση χρηματοδότησης στο Diyanet

Η αύξηση της χρηματοδότησης προς το Diyanet και η ενίσχυση της θρησκευτικής εκπαίδευσης στην Τουρκία συνδέονται άμεσα και ανησυχητικά με τις αυξανόμενες καταγγελίες σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων σε θρησκευτικά σχολεία
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ