Είχα αναφερθεί σε παλιότερο lifonow στη χρήση των social media εργαλείων από τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και την ενσωματωσή τους στην επικοινωνιακή φαρέτρα του ΜΕΣΑ της νέας του 6ωρης παράστασης που πρόκειται ν' ανέβει τον Απρίλιο στο Παλλάς.
Κρίνοντας από το δαιδαλώδες (σε πρώτο επίπεδο) της παράστασης και του πόσο δύσκολο θα ήταν να επικοινωνηθεί ευκρινώς το καλλιτεχνικό νόημα της (μόνο) από τους δημοσιογραφικούς διαμοιραστές επέλεξε να ενταχθεί και αυτός πιο ενεργά στη διάχυση της πληροφορίας με τη βοήθεια που του παρέχουν τα ηλεκτρονικά εργαλεία.
Έτσι μετά από τον κατατοπιστικό site του ΜΕΣΑ ανέβασε σήμερα και μια συνέντευξη (φτιαγμένη από τον ίδιο) στο vimeo λογαριασμό του όπου αναλύει διεξοδικά τι κρύβεται κάτω από τις καλλιτεχνικές ψηφίδες της παράστασης.
Τα video δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά ν' απαντούν σε μια σειρά υποθετικών δημοσιογραφικών ερωτημάτων.
Τί είναι το ΜΕΣΑ;
Παράσταση ή performance art;
Πως συντίθεται το ΜΕΣΑ;
Voyeurism και ΜΕΣΑ
Γιατί 6 ώρες;
Είναι χορός;
Μπορεί να το κάνει ο καθένας;
Πρωταγωνιστές και σύνολο
Χρειάζεται υπομονή;
Είναι το ΜΕΣΑ σχόλιο για την εποχή;
Επιτυχία και επόμενο βήμα
Ποιό είναι το στοίχημα;
Κρατώ μια φράση που για μένα συμπυκνώνει την στάση που πρέπει να έχει ο δέκτης σε σχέση με τον καλλιτεχνικό πομπό:
Δεν ξέρω τι έχει να κερδίσει κάποιος που θα δει και τις 6 ώρες. Αν δε το κάνει ψυχαναγκαστικά και το κάνει για την απολαυσή του νομίζω πως θα κερδίσει μερικές ώρες που θα συναντηθεί πραγματικά με τον εαυτό του.
("παίξε" με το ΜΕΣΑ στο noMIRACLES)
σχόλια