Οι Ευρωπαίοι εξακολουθούν να προτιμούν το αυτοκίνητο, όχι τις δημόσιες συγκοινωνίες

Οι Ευρωπαίοι εξακολουθούν να προτιμούν το αυτοκίνητο, όχι τις δημόσιες συγκοινωνίες Facebook Twitter
Δεν αλλάζουν συνήθειες οι Ευρωπαίοι, επιμένουν στο αυτοκίνητο (Πηγή φωτό EPA)
0

Οι Ευρωπαίοι επιμένουν να πηγαίνουν στη δουλειά με το αυτοκίνητο και όχι με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, παρότι αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται περισσότερη ώρα, εξαιτίας της κίνησης στους δρόμους.

Παρότι η ΕΕ πριν από 6 χρόνια άρχισε να επενδύει στις αστικές μεταφορές, διαθέτοντας 16,3 δισεκατομμύρια ευρώ, οι κάτοικοι των πόλεων δεν έχουν πειστεί να αλλάξουν συνήθειες. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει σημαντική τάση υπέρ της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς ή του ποδηλάτου. Και επιπλέον, σε πολλές πόλεις η ατμοσφαιρική ρύπανση παραμένει πάνω από τα επίπεδα ασφαλείας.

Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξέτασε τις δημόσιες συγκοινωνίες, την ατμοσφαιρική ρύπανση και την κυκλοφοριακή συμφόρηση σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Όμως διαπιστώθηκε ότι τα ευρωπαϊκά κονδύλια για τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις- επενδύσεις που αφορούσαν το τραμ, το μετρό, αλλά και τους ποδηλατόδρομους μεταξύ άλλων- δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα.

«Δεν βρήκαμε καμία απόδειξη ότι υπάρχει σαφής τάση υπέρ των πιο βιώσιμων μορφών μετακίνησης. Επιπλέον, οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου εξακολουθούν να αυξάνονται και η κυκλοφοριακή συμφόρηση επιδεινώθηκε στις περισσότερες πόλεις για τις οποίες έγινε ανάλυση», ανέφερε ένας από τους ελεγκτές.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, η κυκλοφοριακή συμφόρηση κοστίζει στις ευρωπαϊκές πόλεις περίπου 270 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Η αντιμετώπισή του μπορεί να ενισχύσει την οικονομική ανάπτυξη, αλλά και να τονώσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων κατά 30%.

Με πληροφορίες από Guardian

 

 

Περιβάλλον
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM