Μια βραζιλιάνικη εταιρεία marketing και επικοινωνίας η Maximidia σχεδίασε poster ads με vintage αισθητική για καθένα από τα δημοφιλή social media (όπως το facebook και το twitter) που χρησιμοποιούμε πια οι περισσότεροι επιχειρώντας να συνδυάσει κάτι από τις γραφιστικές και αισθητικές τάσεις εκείνης της εποχής με το τι σημαίνει το καθένα από αυτά σήμερα.
Το γραφιστικό πείραμα είναι επιτυχημένο και ως αισθητικό revival και remixing και ως αισθητικό πείραμα θυμιζοντάς μας έντονα τον ρετροφουρουρισμό των 50ς και των 60ς αλλά και τους ευφάνταστους συνδυασμούς που μπορεί να προκύψουν αν εστιάσουμε σε ξεχασμένα στοιχεία και φτιάξουμε κάτι νέο μέσα απο αυτά.
Για να δούμε λοιπόν πως θα απεικονιζόντουσαν τα social media αν είχαν εφευρεθεί λίγες δεκαετίες πριν.
σχόλια