Η εταιρία IPG Media Lab ανέλυσε τις συνήθειες τηλεθεατών στην ευρύτερη περιοχή του Λος Άντζελες και ενώ φυσικά το δείγμα είναι πολύ μικρό, ισχυρίζεται ότι ρίχνει μία ματιά τις συνήθεις του κοινού.
Η έρευνα έδειξε ότι το 60% των τηλεθεατών ασχολούνταν παράλληλα με το κινητό τους, το 33% καθόταν μπροστά στην τηλεόραση μαζί με το λάπτοπ ανοιχτό ενώ το 12% δήλωσε ότι χρησιμοποιούσε το λάπτοπ για δουλειά.
Μόνο το 6% παρακολουθούσε με τον παραδοσιακό τρόπο- χωρίς αντιπερισπασμούς.
Το φαινόμενο αυξανόταν φυσικά στις διαφημίσεις, κάτι που μάλλον δεν αρέσει στους διαφημιστές.
H έρευνα έγινε σε πολύ μικρό δείγμα ανθρώπων αλλά η εταιρία ισχυρίζεται ότι κι έτσι ρίχνει μία ματιά στις συνήθειες των καταναλωτών.
σχόλια