Tonight we die in Hell!

Tonight we die in Hell! Facebook Twitter
0

Αν ήταν το gay parade στο Σάο Πάολο, είχα τι να φορέσω (έχω στολή παγoνιού-νοσοκόμας). Γιατί στο καρναβάλι της Βραζιλίας δεν μασκαρεύονται, μασκαρεύονται στο gay parade, ανάποδοι άνθρωποι... Η πόλη στολίζεται με μπαλόνια και τεράστιες πεταλούδες και εκατομμύρια κόσμος χορεύει και φασώνεται μέχρι το πρωί...

Αλλά για το τρίτο gay pride της Αθήνας δεν ήξερα τι να βάλω. Τελικά έβαλα ένα t-shirt που έγραφε «nobody knows I 'm a lesbian». Όχι ότι είχα και καμιά πρωτότυπη ιδέα, όλοι με μπλουζάκια εμφανίστηκαν. Ενός έγραφε «Blowjob is better than nojob». Ο Γουίλ είχε τυπώσει ένα φλιτζάνι καπουτσίνο και κανέλα να πέφτει (σσ. «βάζεις κανέλα στον καπουτσίνο σου;» Είναι μια έκφραση της μόδας και σημαίνει «είσαι γκέι;»). Αλλά ποιος να το καταλάβει; Πολύ φοβάμαι ότι ο Γουίλ τα χάνει τώρα που μεγαλώνει, και σύντομα θα αναγκαστούμε να τον δένουμε κι αυτόν από ένα δέντρο -όπως τον παππού της φίλης μου της Μ στην Κέρκυρα- για να μην τον ψάχνουμε σε βουνά και σε λαγκάδια. Ωστόσο θα έπρεπε κάποιος να είχε τυπώσει ένα μπλουζάκι με τους τριακόσιους του Λεωνίδα με μποά κι από κάτω «Tonight we die in hell-Athens Gay Pride».

Αργοσβήναμε στην πλατεία Κλαυθμώνος με TON καύσωνα. Ο Γουίλ έφυγε στο μισάωρο. «Πάω κάτω από το air condition, σύντροφε», είπε, «συνέχισε εσύ τον αγώνα». Μα εγώ είμαι στρέιτ και παντρεύτηκα. Το θέμα είναι αν θα μπορέσει να παντρευτεί ποτέ ο Γουίλ τον αγαπημένο του με πολιτικό γάμο. Ευτυχώς που ήρθε και η Η, μια φίλη μου που μένει Νέα Υόρκη κι είχα παρέα -τον Ροντρίγκο δεν τον κυκλοφορώ σε events με gay, γιατί του την πέφτουν και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.

«Και τι κάνεις στη Νέα Υόρκη;» ρωτώ την Η. «Dating» μου λέει. Γιατί έτσι είναι σε αυτήν την πόλη, σου μιλάνε όλοι, στο δρόμο, στο μετρό, στο σούπερμάρκετ, και σου ζητούν date. «Στην αρχή την ψώνισα», έλεγε η Η. «Μετά κατάλαβα ότι απλά εγώ ερχόμουν από αλλού -οι Έλληνες είμαστε ανευ λόγου ψώνια. Σε άλλες κοινωνίες, πάντως, έχουμε πέραση». Την φαντάστηκα στη Νέα Υόρκη, κάτι σαν την Πηνελόπη με τους είκοσι μνηστήρες. «Κάτι ανεμιστήρες έχω προς το παρόν και τους δουλεύω στο φουλ - καύσωνα έχουμε κι εκεί», μου είπε. «Στη Νέα Υόρκη, μετά το πρώτο σεξ θα σε πάρει τηλέφωνο, θα σου πεί εκατό φορές πόσο ωραία πέρασε χθες βράδυ και τι σούπερ κορίτσι είσαι και μετά θα εξαφανιστεί. Ενώ ο Έλληνας απλά δεν θα σου ξαναμιλήσει - ποτέ». «Άρα δεν κατέληξες ακόμη με κάποιον;» τη ρωτώ. Κατέληξε. Στον γκέι κολλητό της στη Νέα Υόρκη. Είναι ένας γκέι Βραζιλιάνος παίδαρος, ο μόνος που την καταλαβαίνει -και μένα μάλλον- αφού είναι φαν της στήλης και του τη μεταφράζει η Η στο ίντερνετ. «Μου ζήτησε να συζήσουμε», λέει η Η, «α!» λέω εγώ, «θα είμαστε σούπερ ζευγάρι, αν εξαιρέσεις ότι δεν θα κάνουμε σεξ». «Κελεπούρι μου ακούγεται» μουρμουρίζω...

«Είναι απαράδεκτο που οι τρανσέξουαλ ακόμη πρέπει να εργάζονται σαν πόρνες. Σε καμιά άλλη δουλειά δεν τις δέχονται», είπα στην Η όταν ξεκίνησε το drug show και συμφώνησε. Θυμηθηκα μια φορά στην Ταϊλάνδη, περίμενα στην ουρά μιας τράπεζας να μου στείλει ένας πρώην μου χρήματα να γυρίσω πίσω. Εκεί η βουδιστική κοινωνία δεν τραβά τέτοια ζόρια, οπότε η μια υπάλληλος ήταν τρανσέξουαλ. Κι είπαμε τα πάντα για τις λευκαντικές κρέμες και τα σούπερ παπούτσια της, που τα είχε πάρει από το Λονδίνο. (Σήκωσε το πόδι πάνω στο γραφείο για να τα δώ!) Θέλω να πω... τώρα, ας πούμε, που έχω να κάνω κάτι δουλειές στην εφορία, κι όλο το αποφεύγω σαν ο διάολος το λιβάνι... Αν ήταν μια τρανσέξουαλ υπάλληλος, δεν θα πήγαινα με μεγάλη χαρά; Θα υπήρχε κι ένας νορμάλ άνθρώπος να συννενοηθώ, ανάμεσα στους μουντρούχους κι αιωνίως τσαντίλες δημοσίους υπαλλήλους...

«Βαρετό το ελληνικό gay pride», λέει η Η. Καλύτερα. Το πρώτο gay pride της Μόσχας πέρσυ δεν ήταν βαρετό, γιατί ήρθε στους διαδηλωτές να καταθέσουν στεφάνι στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη (στο Κρεμλίνο!). Ομάδες φανατικών ορθόδοξων, κουνώντας εικόνες και φωνάζοντας «Η Μόσχα δεν είναι Σόδομα», μαζί με νεοφασίστες άρχισαν να λιντσάρουν τους ακτιβιστές ομοφυλόφιλους. Άρα, ή η Αθήνα είναι Σόδομα ή αρχίζουμε να γινόμαστε άνθρωποι.

«Ένα air condition», σφάδαζε η Η και καταλήξαμε να τα πίνουμε σε ένα μπαρ για να μπορούμε να μείνουμε περισσότερο στη δροσιά. Γύρισα σπίτι λιώμα και παίξαμε με τον Ροντρίγκο τον «Εξορκιστή». Εκείνος κήρυττε, εγώ ξερνούσα. (συνεχίζεται).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ