Οι Τρωάδες του Θεόδωρου Τερζόπουλου στο ψηφιακό κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση

Οι Τρωάδες του Θεόδωρου Τερζόπουλου στο ψηφιακό κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση Facebook Twitter
Τρωάδες. Φωτο: Ανδρέας Σιμόπουλος
0

Το ψηφιακό κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση συνεχίζει τις δωρεάν προβολές για τέταρτη εβδομάδα, επιλέγοντας εξαιρετικές παραστάσεις. Ανάμεσα σε αυτές θα βρίσκονται σύντομα οι Τρωάδες του Ευριπίδη που παρουσιάστηκαν μοναδικά στο Αρχαίο Θέατρο των Δελφών σε σκηνοθεσία του Θεόδωρου Τερζόπουλου το 2018.

 

Από τις 24 Απριλίου προστίθενται και άλλες παραγωγές στο δραστήριο ψηφιακό κανάλι, που ήδη φιλοξενεί έργα σπουδαίων δημιουργών και στοχαστών, όπως είναι οι Akram Khan, Werner Herzog, Guerilla Girls, Paul Giamatti, Δημήτρης Νανόπουλος, Maira Kalman, Paul Holdengräber, Simon Critchley, Λένα Κιτσοπούλου, Δημήτρης Καραντζάς, Αργυρώ Χιώτη και Vasistas, Άρης Μπινιάρης, RootlessRoot, Πατρίσια Απέργη, Blaine Reininger.

 

Έως την Κυριακή 26 Απριλίου, πιάνουμε την καλύτερη θέση στον καναπέ και ονειρευόμαστε ότι είμαστε στην Επίδαυρο με τους Όρνιθες του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου. Το ίδιο βράδυ, την Κυριακή 26 Απριλίου, στις 21:00, το Ίδρυμα Ωνάση μάς ταξιδεύει σε έναν άλλο υποβλητικό και συμβολικό τόπο, στο Αρχαίο Θέατρο των Δελφών, όπου θα παρακολουθήσουμε σε YouTube live premiere τις διαπολιτισμικές Τρωάδες του Ευριπίδη, με τη μοναδική ματιά του Θεόδωρου Τερζόπουλου (η παράσταση θα παραμείνει στο κανάλι έως τις 6 Μαΐου).

 

Το Σάββατο 25 Απριλίου, στις 21:00, μπορείτε να απολαύσετε μια σπάνια συνεργασία, τη «Συγκατοίκηση» του Κωνσταντίνου Βήτα με το ARTéfacts ensemble το 2013, όταν η σύγχρονη μουσική και η pop-electronica «συγκατοίκησαν» στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης.

 

Στο κανάλι, από την Παρασκευή 24 Απριλίου, η Λενιώ Κακλέα με την τελευταία της δουλειά, Πρακτική Εγκυκλοπαίδεια, Αποκλίσεις, ανιχνεύει μέσα από το σώμα το κοινωνικό τοπίο της Ευρώπης όπως ήταν λίγο πριν ξεσπάσει η πανδημία.

 

Ο Άρης Λάσκος και η Αναστασία Γιαννάκη ανεβάζουν έφηβους μαθητές στη σκηνή στην παράσταση Λίγα Τετραγωνικά που παρουσιάστηκε στο Onassis Youth Festival 2019 και η οποία διαρκεί όσο περίπου μία σχολική ώρα, κατά την οποία το σώμα των εφήβων μπορεί να περιορίζεται σε λίγα τετραγωνικά, αλλά το μυαλό τους διανύει τεράστιες αποστάσεις.

 

Οι Τρωάδες του Θεόδωρου Τερζόπουλου στο ψηφιακό κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση Facebook Twitter
ARTéfacts ensemble το 2013, όταν η σύγχρονη μουσική και η pop-electronica «συγκατοίκησαν» στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης.

 

Και επειδή το άγνωστο έλκυε πάντα τον άνθρωπο, επιλεγμένα παλαίτυπα βιβλία της Ωνασείου Βιβλιοθήκης γίνονται αφορμή για μια ιστορική ανάλυση των προσπαθειών εξερεύνησής του –από την αυγή των νεότερων χρόνων και με τελευταίο όριο τη μεγάλη πρόκληση του Διαστήματος– από καθηγητές Διαστημικής Φυσικής και Ιστορίας & Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην εκδήλωση με τίτλο Η Έλξη του Αγνώστου.

 

Τέλος, αυτή η εβδομάδα είναι αφιερωμένη στον Αλεξανδρινό μας ποιητή, Κωνσταντίνο Καβάφη, καθώς στις 29 Απριλίου είναι η επέτειος γέννησης και θανάτου του. Βλέπουμε πώς έχουν προσεγγίσει τον ποιητή Κωνσταντίνο Καβάφη πανεπιστημιακοί ερευνητές, μαθητές και καλλιτέχνες μέσα από προγράμματα και δράσεις του Ιδρύματος Ωνάση και ανακαλύπτουμε στιγμές της ζωής του ποιητή.

 

Από την Παρασκευή 24 Απριλίου μπορείτε να παρακολουθήσετε τον Daniel Mendelsohn σε μια συναρπαστική συζήτηση γύρω από τον Αλεξανδρινό ποιητή με τον Δημήτρη Παπανικολάου, να δείτε πώς συνδέεται το καβαφικό αρχείο με αρχεία άλλων λογοτεχνών του Μεσοπολέμου στο σεμινάριο Από το Καβαφικό Αρχείο στο Λογοτεχνικό Πεδίο του Μεσοπολέμου, να ανακαλύψετε πρωτότυπα εικαστικά έργα από τους Joana Hadjithomas & Khalil Joreige, Μαρία Βαρελά, Γιώργο Ταξιαρχόπουλο και Βασίλη Ψαρρά, εμπνευσμένα από το έργο του Καβάφη, στους Εικαστικούς Διαλόγους 2013, να εμπνευστείτε από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ο Καβάφης πάει σχολείο – και οι δράσεις δεν σταματούν εδώ.

 

Περισσότερες πληροφορίες στο www.onassis.org

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ