Τηνεβδομάδα που πέρασε ακούστηκε πολύ τοόνομα της Google με τοεπίθετο open (ανοιχτός)εκατέρωθεν της μάρκας. Κι αυτό γιατί οιντερνετικός κολοσσός λάνσαρε δύο -αςτις πούμε- εφαρμογές ανοιχτού κώδικα.Το open socialκαι το Android. Στηνπερίπτωση του πρώτου, πρόκειται ουσιαστικάγια μια «εργαλειοθήκη» που θαεπιτρέπει στους προγραμματιστές ναδημιουργήσουν εφαρμογές κοινωνικήςδικτύωσης με τη δυνατότητα ενσωμάτωσήςτους σε λειτουργικά συστήματα (widgets)ή σε online εφαρμογές (API's).Είναι ευνόητο πως όταν οι λέξεις «open»και -ειδικά- «social»προέρχονται από το στρατηγείο τηςGoogle, στο MountainView, δηλώνουν ευθαρσώς τιςπροθέσεις της, καθώς και τον ανταγωνιστή,που δεν είναι άλλος από το Facebook. Όσοναφορά στο Android,ουσιαστικά μιλάμε για την πρώτη επίσημηκίνηση της Google στο χώροτης κινητής τηλεφωνίας και δεν είναιτίποτε άλλο παρά μια πλατφόρμα λογισμικούγια smartphone κινητά, πουβασίζεται σε αρχιτεκτονική Linux.Γεγονός που είχε σηκώσει κύμα φημολογίαςτο τελευταίο διάστημα, τόσο σε επίπεδολογισμικού όσο και σε επίπεδο συσκευών,ειδικά σε σχέση με το περιβόητο Googlephone.
Βέβαιαη Google δεν είναι ο πρώτοςμεγάλος παίκτης που κάνει ανοίγματαστο... open source,αφού στο παρελθόν τεχνολογικοί γίγαντεςόπως οι IBM,Sun, Novell,ακόμα και η Microsoft,έχουν κάνει αντίστοιχες κινήσεις μεαμφιλεγόμενα και ποικίλα αποτελέσματα. Στηνπερίπτωση της Google τοποσοστό ρίσκου είναι μηδαμινό, ωστόσοτα πιθανά κέρδη διαφαίνονται τεράστιααφού η Google, εάν πετύχειτο «open» εγχείρημάτης, θα θεωρείται μιαυπολογίσιμη δύναμη στις δύο «καυτέςπατάτες» της εποχής «2.0» τωννέων μέσων: την onlineκοινωνική δικτύωση και την αρένα τηςκινητής τηλεφωνίας. Αναλυτέςπροβλέπουν πως εάν τα πράγματα εξοκείλουνστα ρηχά, η Google θα μετρήσειελάχιστες ζημιές τόσο σε business/ οικονομικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδογοήτρου.
BITS AND PIECES
» ...καιμε ελαφρά πηδηματάκια, ο νοτιοκορεάτικοςΚολοσσός ηλεκτρονικών αποσύρεται απότη διάθεση τεχνολογικών προϊόντωνευρείας κατανάλωσης (τηλεοράσεις lcdκ.ά.) από την ιαπωνική αγορά. Ο λόγος πουεπικαλείται η Samsungείναι τα χαμηλά ποσοστά πωλήσεων, πουπεριορίζονται -ευλόγως- μόνο στηνΙαπωνία. Κι αυτό γιατί στον υπόλοιποκόσμο έχει καταφέρει μέσα σε μια μόνοδεκαετία να επιβληθεί, καθώς και ναηγείται ενίοτε, έναντι των ανταγωνιστικώνιαπωνικών προϊόντων, ιδίως στις καίριεςαγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
Αναλυτές,οι οποίοι έσπευσαν να υπογραμμίσουνότι η κίνηση αυτή έχει μηδενικό κόστοςγια τη Samsung,τόνισαν πως η «εντός έδρας»κυριαρχία των ιαπωνικών προϊόντων είχεκακό αντίκτυπο στην εικόνα του brand-και άλλα μαρκετίστικα- παρ' όλη τηνυψηλή ποιότητα των προϊόντων που παρέχει.
Πηγή: http://news.yahoo.com/s/ap/20071109/
ap_on_hi_te/skorea_samsung_japan_2)
» Εάνανήκετε σε αυτούς που αναρωτιούνταισχετικά με το τι κάνει ένα brand/ site / προωθητική ενέργεια/ viral επιτυχημένο, το 4οΠανόραμα Design που θαπραγματοποιηθεί στις 8 και 9 Δεκεμβρίουστο Κέντρο Τεχνών (Γαρυττού 53,Χαλάνδρι) επιχειρεί να σας διαφωτίσει. Τοσυνέδριο, που διοργανώνεται από τοαξιόλογο διμηνιαίο περιοδικό «+design»θα εξερευνήσει τις διάφορες πτυχέςτης ελληνικής οπτικής επικοινωνίας, μεομιλίες, συζητήσεις και σεμινάρια απόκαταξιωμένους Έλληνες και ξένουςδημιουργούς, οι οποίοι, εκτός από επίδειξητης δουλειάς τους, θα θέσουν επί τάπητοςτους προβληματισμούς τους για τηνπραγματικότητα της αγοράς.
Περισσότερεςπληροφορίες καθώς και onlineκρατήσεις εισιτηρίων στο επίσημο σάιττης διοργάνωσης http://designpanorama.com/
σχόλια