«ΑPPODIXI»: Πάνω από 3.000 καταγγελίες τις πρώτες 60 ώρες λειτουργίας

«ΑPPODIXI»: Πάνω από 3.000 καταγγελίες - Μπόνους έως 2.000 ευρώ για τον καταγγέλοντα Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Πάνω από 3.000 καταγγελίες έγιναν στις πρώτες 60 ώρες λειτουργίας της εφαρμογής «Αppodixi» της ΑΑΔΕ για τον εντοπισμό πλαστών αποδείξεων.

Ήδη πάνω από 20.000 πολίτες έχουν εγκαταστήσει στο κινητό τους την εφαρμογή, με το οικονομικό επιτελείο να προωθεί κίνητρα για την αποκάλυψη πλαστών αποδείξεων.

Μέσω της πλατφόρμας οι φορολογούμενοι μπορούν να ελέγχουν από το κινητό τους, αν η απόδειξη που έχουν πάρει από την κάθε επιχείρηση είναι γνήσια ή πλαστή.

Το μπόνους που προβλέπεται για τον πολίτη σε περίπτωση απάτης είναι ίσο με το δεκαπλάσιο της απόδειξης με όριο τα 2.000 ευρώ.

Με πληροφορίες της ΕΡΤ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM