Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας συνιστά προσοχή στις παγίδες της Black Friday

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας συνιστά προσοχή στις παγίδες της Black Friday Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Με αφορμή την Black Friday, και τις καθιερωμένες δελεαστικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ συστήνει ιδιαίτερη προσοχή. 

Σύμφωνα με την Ένωση οι καταναλωτές την Black Friday πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μην δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές. Ειδικά τη φετινή χρονιά, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, με την ακρίβεια να επιβαρύνει στον μέγιστο βαθμό τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, η ιεράρχηση των αναγκών και η έρευνα αγοράς καθίστανται πιο αναγκαίες από ποτέ.

Η Ένωση προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που, όπως εκτιμά, διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα την Black Friday:

1. Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.

2. Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες  θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες

3. Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς. Ιδίως να ερευνούν αν και κατά πόσο επιβάλλονται τόκοι στην αγορά αυτή, αφού, στην περίπτωση αυτή, το κόστος αγοράς αυξάνει ραγδαία.

4. Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι' αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής

5. Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Επίσης σημειώνει: «Καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι ότι η  καταναλωτική φρενίτιδα που με τεχνικές marketing δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου (Βlack Friday, άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, λευκές νύκτες κ.λπ.) έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι "πρέπει" να εκμεταλλευτεί τις προσφορές σπεύδοντας στα μαγαζιά. Στο σημερινό πλαίσιο της εκρηκτικής ακρίβειας σε αγαθά πρώτης ανάγκης, ο καταναλωτής οφείλει να ενεργεί τις αγορές του με σύνεση και περίσκεψη».

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Airbnb: Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 20.000 ευρώ - Η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με τις νέες προδιαγραφές

Οικονομία / Airbnb: Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 20.000 ευρώ - Η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με τις νέες προδιαγραφές

Όταν οι έλεγχοι διενεργούνται από μικτά κλιμάκια υπαλλήλων του υπουργείου Τουρισμού με τη συμμετοχή και ελεγκτών της ΑΑΔΕ, εκτός από τον έλεγχο προδιαγραφών βραχυχρόνιας μίσθωσης θα γίνεται και επιτόπιος φορολογικός έλεγχος
LIFO NEWSROOM
Σκυλακάκης: Προσεγγίζει το 1 δισ. ευρώ ο συνολικός προϋπολογισμός για «Εξοικονομώ» και «Αλλάζω σύστημα θέρμανσης και θερμοσίφωνα»

Οικονομία / Σκυλακάκης: Προσεγγίζει το 1 δισ. ευρώ ο συνολικός προϋπολογισμός για «Εξοικονομώ» και «Αλλάζω σύστημα θέρμανσης και θερμοσίφωνα»

Σε σχέση δε με τις καθυστερήσεις στα προηγούμενα «Εξοικονομώ», είπε ότι δεν οφείλονται στην έλλειψη των πόρων αλλά στις διαδικασίες και τους ελέγχους που εφαρμόζονται από την ΕΕ, παράγοντες που έχουν εξαλειφθεί στα νέα προγράμματα
LIFO NEWSROOM
Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

Οικονομία / Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

«Σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, οι υπερωρίες στους κλάδους εφαρμογής της αυξήθηκαν αθροιστικά κατά 815.509 σε σχέση με τα έτη πριν την εφαρμογή του μέτρου» ανέφερε ο Παύλος Μαρινάκης
LIFO NEWSROOM
Η Target τερματίζει τις πρωτοβουλίες συμπερίληψης, ακολουθώντας το δόγμα Τραμπ 

Διεθνή / Η Target τερματίζει τις πρωτοβουλίες συμπερίληψης, ακολουθώντας το δόγμα Τραμπ 

Ο γίγαντας της λιανικής στις ΗΠΑ που θεωρούνταν πως υποστηρίζει τα δικαιώματα της LGBTQ+ κοινότητας, ακολουθεί τις επιταγές Τραμπ για τις πολιτικές DEI και τα προγράμματα διαφορετικότητας
LIFO NEWSROOM