Πληρώσαμε κι άλλο ομόλογο «σαμουράι»

Πληρώσαμε κι άλλο ομόλογο «σαμουράι» Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
0

Η Ελλάδα αποπλήρωσε σήμερα ομόλογο "σαμουράι" με ημερομηνία λήξης 14 Ιουλίου σε ιδιώτες πιστωτές στην Ιαπωνία, σε μία συμβολική κίνηση που απέτρεψε μία αθέτηση πληρωμής η οποία θα μπορούσε να θεωρηθεί ως χρεοκοπία σε εμπορικό χρεόγραφο.

"Η καταβολή του ποσού των 20 δισεκατομμυρίων γεν (148 εκατομμυρίων ευρώ) επιβεβαιώθηκε σήμερα το πρωί", δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων εκπρόσωπος της ιαπωνικής τράπεζας Mizuho Financial Bank, διαχειριστή του ομολόγου.

Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, το ομόλογο είχε εκδοθεί από το ελληνικό κράτος πριν από 20 χρόνια σε γεν και είχε πωληθεί σε ιδιώτες επενδυτές.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM