50.000 ευρώ από τον εκδοτικό οίκο Διόπτρα για τους πυρόπληκτους συνανθρώπους μας

50.000 ευρώ από τον εκδοτικό οίκο Διόπτρα για τους πυρόπληκτους συνανθρώπους μας Facebook Twitter
Μέχρι τα μεσάνυχτα της Τρίτης, το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο δέχτηκε τον ασύλληπτο αριθμό των 1.800 παραγγελιών.
0

Στις 8 Αυγούστου, οι εκδόσεις Διόπτρα ανακοίνωσαν μέσω του λογαριασμού τους στο Facebook ότι όλα τα έσοδα από το eshop του dioptra.gr, για τις επόμενες 3 ημέρες, θα δοθούν στους πυρόπληκτους.

«Αλληλεγγύη και όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε. Επίσης, θα δώσουμε βιβλία όπου χρειάζεται και θα συγκεντρώσουμε και εσωτερικά στην εταιρεία ένα ποσό. Τα χρήματα θα κατατεθούν στον Ερυθρό Σταυρό».

Αυτή απλή ανακοίνωση δημιούργησε κυριολεκτικά ένα τσουνάμι αλληλεγγύης. Μέχρι τα μεσάνυχτα της Τρίτης, το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο δέχτηκε τον ασύλληπτο αριθμό των 1.800 παραγγελιών. Συγκεντρώθηκε ποσό άνω των 40.000 και ο εκδότης ανακοίνωσε ότι θα συμπληρωθεί από τον οίκο το ποσό μέχρι τις 50.000 προκειμένου να δοθεί στον Ερυθρό Σταυρό.

Ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, ο εκδότης της Διόπτρα, έγραψε μαζί με τους συνεργάτες του μια ανακοίνωση ευχαριστώντας το κοινό και ανακοινώνοντας ότι θα δοθεί αναλυτική ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα της δωρεάς και του πώς θα διασφαλίσουμε ότι τα χρήματα θα ξοδευτούν για τον σκοπό που τα δώσατε.

Η ανακοίνωση του εκδότη και του εκδοτικού οίκου:

 «Αυτό που διαβάζετε, το γράψαμε με τους συνεργάτες μου πριν λίγα λεπτά.

Είναι μεγάλη η πικρία που νιώθουμε για όλα όσα έγιναν. Για όσα χάθηκαν, για όσους συνανθρώπους μας βιώνουν το κενό, το απόλυτο κενό της επόμενης μέρας της καταστροφής. Μιας καταστροφής που ακόμα δεν έχει τελειώσει.

Ως Εκδόσεις Διόπτρα κάναμε μια ενέργεια που πριν λίγα λεπτά ολοκληρώθηκε, για να συσπειρώσουμε τους αναγνώστες μας, ώστε να προσφέρουμε μαζί σε όλους εκείνους που είδαν τις περιουσίες τους να καίγονται.

Θα σας εξομολογηθώ ότι δεν περιμέναμε αυτό που συνέβη: Ήσασταν όλοι εκεί, εσείς που τιμάτε εδώ και δεκαετίες τα βιβλία μας. Το ηλεκτρονικό μας βιβλιοπωλείο δέχτηκε σε τρεις ημέρες τον ασύλληπτο αριθμό των 1.800 παραγγελιών, περίπου 20 φορές παραπάνω από το συνηθισμένο.

Μας πήρατε τηλέφωνο και μας ζητούσατε να σας χρεώσουμε παραπάνω, για να πάρουν περισσότερα αυτοί που υποφέρουν. Μας στείλατε δεκάδες μηνύματα για να βοηθήσετε από το εξωτερικό. Μας είπατε να σημειώσουμε τώρα την παραγγελία σας, αλλά να σας τη στείλουμε στο τέλος του μήνα που θα έχετε χρήματα. Μας έστειλαν παιδιά Γυμνασίου για να διαθέσουν χρήματα από το ταμείο της τάξης τους.

Αύριο το πρωί θα έχουμε καθαρή εικόνα, αλλά η πρώτη εκτίμηση για το ποσό που συγκεντρώσαμε είναι πάνω από 40.000 ευρώ και να ξέρετε ότι θα βάλουμε και τα υπόλοιπα σε κάθε περίπτωση για να φτάσουμε τις 50.000€.

Είναι τεράστια τιμή που μας επιτρέψατε να συγκεντρώσουμε αυτό το ποσό και που μας το εμπιστεύεστε. Το ευχαριστώ είναι λίγο για όλους και όλες εσάς.

Από αύριο θα έχετε αναλυτική ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα της δωρεάς και του πώς θα διασφαλίσουμε ότι τα χρήματα θα ξοδευτούν για τον σκοπό που τα δώσατε.

Δεν θέλω και δεν επιτρέπεται να θριαμβολογήσουμε για κάτι. Αλλά κοιτώντας σας στα μάτια θέλω να σας πω ότι η Ελλάδα που αγαπάει, η Ελλάδα που πονάει και το λέει, η Ελλάδα που σκύβει τρυφερά με στοργή πάνω στα πονεμένα παιδιά της, υπάρχει είναι εδώ και κοιτάει το αύριο. Και είστε όλοι εσείς».

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ