Αυτό το βίντεο δείχνει την Κόρτνεϊ Λαβ να αποκαλύπτει πολλά χρόνια πριν τι συνέβαινε με τον Χάρβεϊ Γουάινσταϊν

Αυτό το βίντεο δείχνει την Κόρτνεϊ Λαβ να αποκαλύπτει πολλά χρόνια πριν τι συνέβαινε με τον Χάρβεϊ Γουάινσταϊν Facebook Twitter
0

Ήταν τελικά κοινό μυστικό οι σεξουαλικές επιθέσεις και η επαίσχυντη συμπεριφορά του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν απέναντι στις γυναίκες;

Για την τραγουδίστρια Κόρτνεϊ Λαβ, μάλλον όχι και φέρεται να ήταν από τις πρώτες που είχαν προειδοποιήσει ανοιχτά για όσα συνέβαιναν.

Το ΤΜΖ έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο στο οποίο η Κορτνεϊ Λοβ μιλά στην κάμερα ενώ βρίσκεται σε κάποιο event το 2005.

Ο δημοσιογράφος τη ρωτά αν έχει κάποια συμβουλή να δώσει σε ένα νέο κορίτσι που ξεκινά τώρα καριέρα στο Χόλιγουντ.

«Αν την καλέσει ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν σε κάποιο πριβέ πάρτι σε στο Fous Seasons, τότε να μην πάει».

Τότε ίσως κανείς να μην είχε δώσει σημασία στην σύζυγο του Κερτ Κομπέιν, αλλά σήμερα το βίντεο αυτό δείχνει νέα διάσταση στο σκάνδαλο που πλέον απασχολεί και επισήμως τις αρχές καθώς και η βρετανική αστυνομία ξεκινά την διερεύνηση της υποθέσης των καταγγελιών.

Η Λαβ μίλησε μετά την δημοσιοποίηση του βίντεο και ξεκαθάρισε πως η ίδια δεν υπήρξε ποτέ θύμα του Γουάινσταϊν, αλλά και πως η  δήλωση αυτή της εξασφάλισε δια βίου εμπάργκο από οποιαδήποτε παραγωγή της Creative Artists Agency.

Δείτε το βίντεο:

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ