Eurovision 2024 - Ιρλανδία: «Αλλάξαμε συνθήματα υπέρ της Παλαιστίνης με εντολή της EBU»

Eurovision 2024 - Ιρλανδία: Αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε συνθήματα για την Παλαιστίνη με εντολή της EBU Facebook Twitter
Η συμμετοχή της Ιρλανδίας στον Α' Ημιτελικό της Eurovision στο Μάλμε / Χ
0

Μετά το περιστατικό με τον Eric Saade που εμφανίστηκε με παλαιστινιακή καφίγια στη σκηνή της Eurovision, το Bambie Thug από την συμμετοχή της Ιρλανδίας αποκάλυψε πως με εντολή της EBU άλλαξε μηνύματά υπέρ της Παλαιστίνης.

Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε μετά το τέλος του Α’ Ημιτελικού της Eurovision το βράδυ της Τρίτης, η συμμετοχή της Ιρλανδίας ανέφερε πως προέβη σε ορισμένες αλλαγές στην εμφάνιση της, έπειτα από εντολή της EBU.

Το non binary άτομο Bambie Thug που ερμηνεύει το τραγούδι «Doomsday Blue», κατά τη διάρκεια της συνέντευξης δέχθηκε μία πολιτικού περιεχόμενου ερώτηση από δημοσιογράφο, για τις τοποθετήσεις του υπέρ της Παλαιστίνης, καθώς θα έγραφε κάποια σχετικά μηνύματα στο πρόσωπο και το πόδι του, με τα οποία θα εμφανιζόταν στη σκηνή.

«Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να συμπεριλάβω τα μηνύματα «εκεχειρία» και «ελευθερία για την Παλαιστίνη» στην εμφάνισή διότι είμαι υπέρ της δικαιοσύνης και υπέρ της ειρήνης», ανέφερε απαντώντας στην ερώτηση, αποκαλύπτοντας παράλληλα πως «αναγκάστηκα να αλλάξω αυτά τα μηνύματα και να γράψω απλώς το «Crown the Witch» στο videowall με εντολή της EBU».

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως εξαιτίας των τοποθετήσεων του υπέρ της Παλαιστίνης, το Bambie Thug δέχθηκε γιουχαρίσματα από Ισραηλινούς φανς και δημοσιογράφους, κατά την έλευση του στην συνέντευξη Τύπου.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ