Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Πάνω από 240.000 θεατές σε 85 ημέρες

Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου: Πάνω από 240.000 θεατές σε 85 ημέρες Facebook Twitter
0

Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μετράει τη φετινή σεζόν, πάνω από 240.000 θεατές, 2.500 καλλιτέχνες και 92 παραγωγές σε 85 ημέρες. 

Αυτός είναι ο εντυπωσιακός απολογισμός του προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024, που συμπλήρωσε 69 χρόνια λειτουργίας. Ένας απολογισμός-ρεκόρ, με συναρπαστικές παραστάσεις, σημαντικές πρεμιέρες, διεθνείς συνεργασίες, κορυφαίους ερμηνευτές και ερμηνεύτριες, πρωτότυπες εκδηλώσεις και ρηξικέλευθες πρωτοβουλίες. 

Φέτος το Φεστιβάλ απλώθηκε σε 13 χώρους. Νέες τολμηρές συνεργασίες οδήγησαν σε αναπάντεχες «σκηνές», σε μέρη της Αθήνας όπως η Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου, το Νοσοκομείο Σωτηρία, η Εθνική Βιβλιοθήκη, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, η Παλαιά Βουλή, το Σύγχρονο Θέατρο, το Ωδείο Αθηνών, το θέατρο Παλλάς και ο υπαίθριος χώρος του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. 

Μέσα από ένα πρωτοφανές εύρος εκδηλώσεων, το πρόγραμμα του Φεστιβάλ για το 2024 συγκίνησε, καθήλωσε, γοήτευσε, προβλημάτισε, συνεπήρε, ξεσήκωσε. Καταξιωμένοι αστέρες διεθνούς βεληνεκούς, που οι θεατές χειροκροτούσαν όρθιοι με ενθουσιασμό για πολλή ώρα στο τέλος των παραστάσεών τους, αλλά και νέοι καλλιτέχνες και νέες καλλιτέχνιδες, που θέλησαν να προβάλουν την πρωτοποριακή οπτική τους στην Τέχνη, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό σε ένα περιβάλλον γόνιμο, εξωστρεφές και φιλόξενο. 

Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου: Πάνω από 240.000 θεατές σε 85 ημέρες Facebook Twitter
Φωτ.: EUROKINISSI

«Περισσότερο πολυφωνικό από ποτέ, βαθιά πολιτικό, το πρόγραμμα του 2024 άνοιξε διάλογο με τους πολίτες πάνω σε θέματα ευαίσθητα και μέχρι πρότινος ανέγγιχτα, τίμησε και διερεύνησε τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικαιοσύνης, έκανε την έννοια της συμπερίληψης πράξη, φώτισε τις πιο ευάλωτες ομάδες της κοινωνίας, παρουσίασε τις πιο προωθημένες τάσεις στη διεθνή σκηνή, πρόβαλε και προώθησε τις ελληνικές παραστατικές τέχνες σε κορυφαίους διεθνείς προσκεκλημένους μέσω του grape και, εν τέλει, ανέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, δείχνοντάς μας τον κόσμο», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου Κατερίνα Ευαγγελάτου, «κάτω από ένα καινούριο φως».  

Επιπλέον, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το φεστιβάλ οι θεατές, οι φίλοι και οι φίλες της διοργάνωσης, έδειξαν φέτος την αγάπη τους και με έναν ακόμη τρόπο, αγοράζοντας από τα πωλητήρια δώρα και πολύτιμα ενθύμια περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά.  

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ