Ο Καρλ Λάγκερφελντ δεν θα έχει πλέον την πολυτέλεια του να είναι ο μόνος που θα κρατά στην αγκαλιά του την Choupette, τη σταρ-γάτα Βιρμανίας, η οποία έχει χιλιάδες followers στο Instagram και ζει μαζί του μέσα στην πολυτέλεια.
Ο σχεδιαστής συμφώνησε με την γερμανική εταιρία Steiff για να κυκλοφορήσει μια λούτρινη εκδοχή της σε πολύ περιορισμένη και πολύ ακριβή εκδοσή 2000 παιχνιδιών.
Τα λούτρινα μεγέθους 40 εκατοστών, με τα μπλε μάτια, το απαλό ολόλευκο τρίχωμα θα πωλούνται αρχικά στα Karl Lagerfeld stores και στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμα και από καταστήματα της εταιρίας.
«Η Choupette είναι τόσο διάσημη και όμορφη γάτα, γι' αυτό όταν μου έκαναν την πρόταση δεν εξεπλάγην» είπε ο διάσημος Γερμανός σχεδιαστής μόδας. «Η Steiff είναι η τέλεια επιλογή για αυτό το είδος της συνεργασίας. Είναι η μόνη εταιρεία που διαθέτει την απαιτούμενη εμπειρία για να τονίσει την φινέτσα αυτής της νεαρής πριγκίπισσας», υπογράμμισε ο Λάγκερφελντ.
Η γάτα Βιρμανίας αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη δική της capsule συλλογή. Το εξώφυλλό της στο περιοδικό Harper's Bazaar που κυκλοφόρησε σε περιορισμένη έκδοση εξαντλήθηκε μέσα σε λιγότερο από μία μέρα.
Ο σχεδιαστής μόδας έχει μάλιστα προσλάβει δύο βοηθούς που την φροντίζουν ενώ η γάτα έχει δική της σειρά πανάκριβων σερβίτσιων για να γευματίζει. «Την αγαπούν πάρα πολύ» λέει πάντα ο Καρλ Λάγκερφελντ όταν μιλά για την Choupette.
Τoν Μάρτιο του 2015, ο Λάγκερφελντ είχε πει σε μια συνέντευξη ότι η Choupette είχε κερδίσει 3.000.000 ευρώ κατά τη διάρκεια του 2014, από τη συμμετοχή σε δύο καμπάνιες, μια για αυτοκίνητα και μια για καλλυντικά.