Η Κίρα Νάιτλι αποκάλυψε με εμφάνισή της πως είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της

Η Κίρα Νάιτλι αποκάλυψε με εμφάνισή της πως είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της Facebook Twitter
EPA
0

Η Κίρα Νάιτλι αποκάλυψε πως είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της, σε εκδήλωση του οίκου Chanel στο Παρίσι. 

Το 2013, η Κίρα Νάιτλι παντρεύτηκε με τον μουσικό Τζέιμς Ράιτον στην Γαλλία και το 2015 το ζευγάρι απέκτησε μια κόρη, την Έντι.

Η Κίρα Νάιτλι αποκάλυψε με εμφάνισή της πως είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της Facebook Twitter

Η Κίρα Νάιτλι εμφανίστηκε σε εκδήλωση του οίκου Chanel στην πλατεία Πλατεία Βαντόμ, στις 02 Μαΐου, φορώντας ένα κρεμ φόρεμα που τόνιζε τη φουσκωμένη της κοιλιά.

Η σχέση της διάσημης ηθοποιού με τον οίκο Chanel μετράει αρκετά χρόνια καθώς ξεκίνησε το 2006. 

Στο παρελθόν η Νάιτλι είχε στηλιτεύσει το γεγονός πως «στις γυναίκες δεν πιστώνεται ο σωματικός και ψυχικός μαραθώνιος που διανύουν όταν γίνονται μητέρες». 

«Προέρχομαι από ένα περιβάλλον με τρομερό προνόμιο. Έχω ένα καταπληκτικό υποστηρικτικό σύστημα. Είμαι απίστευτα τυχερή με την καριέρα μου, μπορώ να πληρώσω καλή φροντίδα για τα παιδιά και όμως εξακολουθώ να το βρίσκω [τη μητρότητα] τόσο γαμ@@@@α δύσκολο», είπε πριν προσθέσει πως «είναι εντάξει να λέω κάτι τέτοιο». 

Η Κίρα Νάιτλι αποκάλυψε με εμφάνισή της πως είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της Facebook Twitter

Νωρίτερα φέτος η δημοφιλής ηθοποιός είχε ανακοινώσει πως δεν σκοπεύει να ξανακάνει γυμνό σε κάποια ταινία επειδή πλέον είναι μητέρα.

«Ένιωθα πιο άνετα παλιότερα με το γυμνό συγκριτικά με τώρα. Έχω κάνει παιδί, είμαι στα 30 μου και νιώθω χαρούμενη με το σώμα μου. Αλλά δεν νιώθω πως πρέπει πλέον να το βγάζω τόσο πολύ προς τα έξω», είχε πει σε συνέντευξή της στους Times.

Με πληροφορίες από Vogue

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ