Η Μάργκοτ Ρόμπι μετά την Barbie θα περάσει στο κινηματογραφικό «The Sims»

Η Μάργοτ Ρόμπι μετά την Barbie θα περάσει στο κινηματογραφικό «The Sims» Facebook Twitter
Μάργκοτ Ρόμπι, φωτ.: Youtube
0

Μετά την εμπορική επιτυχία που σημείωσε η μεταφορά στη μεγάλη οθόνη της εμβληματικής κούκλας «Barbie», η Μάργκοτ Ρόμπι ετοιμάζεται να μεταφέρει στον κινηματογράφο και το παιχνίδι «The Sims». 

H εταιρεία παραγωγής της Μάργκοτ Ρόμπι, LuckyChap θα μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το βιντεοπαιχνίδι ζωντανής προσομοίωσης με τις μεγαλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών. Η Electronic Arts, η οποία κυκλοφόρησε το παιχνίδι «The Sims», σύμφωνα με το Variety, θα εμπλακεί επίσης στη δημιουργική και παραγωγική διαδικασία. 

Σημειώνεται ότι σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν πωληθεί πάνω από 200 εκατομμύρια αντίτυπα του παιχνιδιού «The Sims» που επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν εικονικά «Sims» ανθρωπάκια, ικανοποιώντας τις ανάγκες τους και προσομοιώνοντας τη ζωή τους. 

Οι θαυμαστές του παιχνιδιού με σχόλιά τους στα social media επέμειναν ότι η ταινία θα πρέπει να γυριστεί στη simlish, τη επινοημένη γλώσσα που μιλούν οι χαρακτήρες, διαφορετικά «δεν θα έχει νόημα» και σημείωσαν ότι δεν πρέπει να έχει υπότιτλους. 

Το καστ της ταινίας δεν έχει ανακοινωθεί μέχρι ακόμα. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ 

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ