Αν και μόνιμος θαμώνας των Καννών, που για χάρη του θα παρακάμψουν τη συνήθη πρακτική τους και θα εντάξουν στο πρόγραμμά τους ακόμα και ταινίες του που έχουν ήδη κυκλοφορήσει σε κανονική διανομή στη γενέτειρά του, ο Πέδρο Αλμοδόβαρ φέτος άλλαξε φεστιβαλικό στέκι.
Η νέα του ταινία με τίτλο «Παράλληλες Μητέρες» (Μadres Paralelas) θα αποτελέσει την ταινία έναρξης του 74ου φεστιβάλ Βενετίας, που διεξάγεται από 1 εως 11 Σεπτεμβρίου.
Το παρασκήνιο πίσω από αυτή τη φεστιβαλική μεταγραφή δεν το γνωρίζουμε. Μπορεί η ταινία του να μην ήταν έτοιμη για να ενταχθεί στο πρόσφατο φεστιβάλ Καννών, μπορεί η προσφορά του καλλιτεχνικού διευθυντή της Βενετίας Αλμπέρτο Μπαρμπέρα να αποτελέσoυν οι «Παράλληλες Μητέρες» την ταινία έναρξης να ήταν πολύ ελκυστική για να την αρνηθεί ο ισπανός δημιουργός. Το σίγουρο είναι πως, μετά την περσινή προβολή του μικρού μήκους «The Human Voice» με την Τίλντα Σουίντον επί βενετσιάνικου εδάφους, η συνεργασία του σκηνοθέτη με το ιταλικό φεστιβάλ συνεχίζεται.
Η επίσημη σύνοψη των «Παράλληλων Μητέρων» έχει ως εξής: Δύο γυναίκες, η Γιάνις και η Άννα, γνωρίζονται στην κλινική όπου περιμένουν να γεννήσουν. Αμφότερες είναι single mothers και έμειναν έγκυες, χωρίς να το επιδιώκουν. Η Γιάνις είναι εύπορη, βρίσκεται στη μέση ηλικία και δεν το μετανιώνει. Η Άννα, είναι έφηβη, κουβαλά τραύματα και το μετανιώνει. Τα λόγια που ανταλλάσσουν εκείνες τις ώρες θα δημιουργήσουν έναν ιδιαίτερο, πολύ στενό σύνδεσμο μεταξύ τους και οι ζωές τους θα συσχετιστούν με καθοριστικό τρόπο.»
Στην ταινία ο Αλμοδόβαρ ανανεώνει τη συνεργασία του με την Πενέλοπε Κρουζ, σε έναν ρόλο ειδικά γραμμένο γι’ αυτή, αλλά και με τη Ρόσι Ντε Πάλμα. Μετά το ημιαυτοβιογραφικό «Πόνος και Δόξα», μια από τις καλύτερες ταινίες της καριέρας του, αναμένουμε να δούμε αν η φόρμα του ισπανού δημιουργού θα συνεχιστεί, κάτι που θα διαπιστώσουμε το φθινόπωρο, όταν θα προβληθεί η ταινία στις ελληνικές αίθουσες.