To μόνο που χρειάζεται να ξέρεις για το Blink Twice, το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Ζόι Κράβιτζ, είναι ότι αρχικά είχε τίτλο Pussy Island – κι αυτό σου δίνει μια ιδέα για την προβοκατόρικη φύση του θεάματος που θα παρακολουθήσεις. Ιδιαίτερη ταινία, δεδομένα θα αποκτήσει φίλους και εχθρούς.
Το reboot του The Crow, από την άλλη, μοιάζει να έχει μόνο από τους τελευταίους, σού κάνει εντύπωση η χολή για μια ταινία που δεν έχει μέσα της τίποτα ικανό να προκαλέσει οποιοδήποτε έντονο συναίσθημα, θετικό ή αρνητικό.
Μιλώντας για συναίσθημα, στο Hors Saison o καλός μας Στεφάν Μπριζέ παραμερίζει για λίγο τις φιλεργατικές ανησυχίες του για να ασχοληθεί με τη συνάντηση δυο ανθρώπων που είχαν ζήσει πριν πολλά χρόνια μια δυνατή ερωτική περιπέτεια. Γκιγιόμ Κανέ και Άλμπα Ρορβάχερ πρωταγωνιστούν σε μία από τις αξιόλογες στιγμές της φιλμογραφίας του σκηνοθέτη.
Μένουμε και επιμένουμε γαλλικά, καθώς αυτή την εβδομάδα κυκλοφορεί και η νέα σκηνοθετική δουλειά του Ντανιέλ Οτέιγ, το δικαστικό θρίλερ An Ordinary Case, που δυστυχώς χαλάει ό,τι έχτισε με μια αχρείαστη, ανατρεπτική κατακλείδα.
Στα Μικρά Πράγματα που πήγαν Λάθος ο Χάρης Βαφειάδης ακολουθεί δυο θρυμματισμένες αρσενικές υπάρξεις στη μετα-μνημονιακή Ελλάδα, ενώ στο Greedy People ο Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ επιχειρεί ελάσσονες κοενισμούς.
Ακόμα, κυκλοφορεί σε επανέκδοση το Ali: Fear Eats the Soul, για τον Φασμπίντερ η όγδοη (!) καλύτερη ταινία του, για μερίδα της κριτικής η πρώτη, το ισπανικό θρίλερ Artficial Justice και για τους μικρούς μας φίλους το Delphin Boy, όπου η γαλήνη του θαλάσσιου κόσμου απειλείται από ένα κακό χταπόδι, σαν εκείνα που φάγαμε μέσα στο καλοκαίρι.