Μια Βουδιστική Μονή του 10ου αιώνα με σπάνια αγάλματα της θεάς Τάρα ανακαλύφθηκε στην Ινδία

Μια Βουδιστική Μονή του 10ου αιώνα με σπάνια αγάλματα της θεάς Τάρα ανακαλύφθηκε στην Ινδία Facebook Twitter
Πηγή: India Ministry of Culture
0

Ερευνητές που συνεργάζονται με την Αρχαιολογική Υπηρεσία της Ινδίας ανακάλυψαν τα λείψανα ενός βουδιστικού μοναστηριού του 10ου αιώνα μ.Χ. Η ανασκαφή αποκάλυψε αγάλματα του Βούδα και της Τάρα, θεάς της γαλήνης και της συμπόνιας.

Στον τόπο της ανακάλυψης, η οποία βρίσκεται στην περιοχή Hazaribag της ανατολικής Ινδικής πολιτείας Τζαρκάντ, όπως αναφέρουν οι Times της Ινδίας, οι αρχαιολόγοι βρήκαν πρόσφατα 11 πέτρινα αγάλματα.  

Το κάθε γλυπτό έχει ύψος δύο έως τρία πόδια. Έξι εκπροσωπούν τον Βούδα, Σιντάρθα Γκαουτάμα, ενώ τα άλλα πέντε απεικονίζουν πιθανώς την Τάρα, η οποία είναι γνωστή ως θεότητα στον Ινδουισμό και οι προσκυνητές προστρέχουν σε αυτή για την πνευματική τους ισορροπία. 

Στο ίδιο μέρος βρέθηκαν επιγραφές σε γλώσσες όπως τα Σανσκριτικά και τα Χίντι. Η ομάδα ελπίζει ότι η γραφή, μόλις μεταφραστεί, θα παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοναστήρι.

Η ομάδα που ανέσκαψε έξι μέτρα κάτω από τη γη, βρήκε ένα κεντρικό ιερό και δύο μικρότερα. Σε μια ανασκαφή λίγο πιο μακριά οι αρχαιολόγοι έχουν ανακαλύψει μικρά κελιά και αυτό τους οδηγεί στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ένα συνδυασμό ναού και μοναστηριού.

Η ανακάλυψη μπορεί να βοηθήσει στην αποσαφήνιση της ιστορίας της άφιξης βουδιστών μοναχών στην περιοχή και της συνολικής εξάπλωσης του βουδισμού.

Η παρουσία της θεότητας Tara δείχνει ότι το μοναστήρι χρησίμευσε ως σημαντικό κέντρο για τη σέκτα Vajrayana, μια μορφή Ταντρικού Βουδισμού την εποχή της δυναστείας Pala που κυβέρνησε τις περιοχές της Βεγγάλης και του Μπιχάρ μεταξύ του 8ου και του 11ου αιώνα. 

Ήταν η περίοδος που η συγκεκριμένη δυναστεία υποστήριξε την ίδρυση βουδιστικών θεσμών, συμπεριλαμβανομένων μοναστηριών, επιτρέποντας επίσης την άνθηση του Ινδουισμού, μιας θρησκείας που πλειοψηφεί στην περιοχή.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου Pala, οι Ινδοί γλύπτες ανέπτυξαν ένα τοπικό στιλ που με λεπτομερή προσοχή στα υφάσματα, τα κοσμήματα και το ανθρώπινο σώμα, σύμφωνα με το Μουσείο του Μπρούκλιν.

Το μοναστήρι βρίσκεται σε μια απομακρυσμένη περιοχή πιθανώς γιατί και τότε εξασφάλιζε την ηρεμία των μοναχών μακριά από το πλήθος.

Οι ντόπιοι που έχουν ακούσει για την ανακάλυψη, έχουν ζητήσει από την αρχαιολογική υπηρεσία να δημιουργήσει ένα μουσείο κοντά στον χώρο για να προσελκύσει τουρίστες στην περιοχή.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ