Μπάρμπρα Στρέιζαντ: «Η μύτη μου απασχολούσε τον Τύπο περισσότερο από μένα»

Μπάρμπρα Στρέιζαντ: «Η μύτη μου απασχολούσε τον Τύπο περισσότερο από μένα» Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Η Μπάρμπα Τζόαν Στρέιζαντ έχει ένα από τα πιο διάσημα πρόσωπα του 20ου αιώνα.

Ένα πρόσωπο που έχει γίνει αντικείμενο παρωδίας και γελοιοποίησης, ένα πρόσωπο που έχει κερδίσει Όσκαρ και έχει μεγαλουργήσει στις πωλήσεις εισιτηρίων, ένα πρόσωπο, που όπως λέει η ίδια η Μπάρμπρα Στρέιζαντ αστειευόμενη στα απομνημονεύματά της «My Name is Barbra», απασχόλησε περισσότερο τον Τύπο από ό,τι η ίδια.

Σε ένα ηχητικό απόσπασμα από το βιβλίο της, που κυκλοφορεί στις 7 Νοεμβρίου, η Μπάρμπα Στρέιζαντ απαριθμεί όλα τα προσωνύμια με τα οποία τη φώναζαν την εποχή που άρχισε να γίνεται γνωστή. «Έμοιαζα αλήθεια τόσο περίεργη;».

«Μία συμπαθής μυρμηγκοφάγος, εξαγριωμένο χάμστερ και κουνάβι» είναι μερικά από αυτά και όπως η ίδια παραδέχεται ακόμα και μετά από τόσα χρόνια αισθάνεται «ακόμα κάπως πληγωμένη από τις προσβολές».

«Ο κόσμος που έλεγε να φτιάξω τη μύτη μου... Η μύτη μου απασχολούσε τον Τύπο περισσότερο από μένα» λέει μεταξύ άλλων.

Η φήμη της Μπάρμπρα  Στρέιζαντ ξεκίνησε με το ντεμπούτο της στο Μπρόντγουεϊ στα 19 της στο «I Can Get It for You Wholesale» το 1962. Στη συνέχεια της δεκαετίας σκαρφάλωσε στην κορυφή της βιομηχανίας του θεάματος. Ωστόσο, όπως φαινόταν, οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να ξεπεράσουν την εμφάνισή της.

Η ίδια η Μπάρμπρα Στρέιζαντ σημειώνει ότι όταν άρχισε να εμφανίζεται στο Funny Girl, ο Τύπος την περιέγραφε ως ένα είδος ανήσυχου πλάσματος του δάσους και ακόμη περισσότερο σαν μια «βαβυλωνιακή βασίλισσα» με «φαραωνικό προφίλ».

«Πρέπει να πω, ότι μου άρεσαν αυτές οι περιγραφές», λέει ειρωνικά η ίδια. Είχαν γράψει πως είχε «μάτια σκαραβαίου» και όπως λέει η Στρέιζαντ τότε υπέθεσε ότι ήταν κομπλιμέντο, αλλά παραδέχεται ότι «ένα από αυτά τα μάτια, μερικές φορές δεν κοιτάει ίσια». 

Με τα χρόνια, η τραγουδίστρια και ηθοποιός έμαθε να αποφεύγει κάθε σχόλιο του Τύπου για εκείνη. «Υποθέτω ότι όταν αποκτάς φήμη γίνεσαι δημόσιο κτήμα. Είσαι ένα αντικείμενο για να το εξετάσουν, να το αναλύσουν, να το φωτογραφίσουν, να το διαμελίσουν. Τις μισές φορές δεν αναγνωρίζω το πρόσωπο αυτό που περιγράφουν» λέει η ίδια, δίνοντας ένα παράδειγμα. 

Κάποια στιγμή είχε πάει στον οδοντίατρο, όπου σε ένα περιοδικό είδε μια ιστορία για τον αδερφό του φίλου της Νιλ Ντάιαμοντ και την μπανιέρα των 15.000 δολαρίων που επινόησε, την οποία σύμφωνα με το περιοδικό είχε αγοράσει η Στρέιζαντ.

«Δεν ήξερα καν ότι ο φίλος μου ο Νιλ είχε αδερφό και τώρα με χρησιμοποιούν για την μπανιέρα του;» είπε η Στρέιζαντ.

Όσο για τη φήμη της ότι είναι δύσκολος άνθρωπος, η Στρέιζαντ το αποδίδει στα κακεντρεχή σχόλια του Τύπου και μοιράζεται μία ιστορία για ένα δείπνο με τον φίλο της Αντρέι Μπαρτκόβιακ, κινηματογραφιστή με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο «The Mirror Has Two Faces and Nuts».

Ο Μπαρτκόβιακ είχε πάει να δει έναν φίλο του και του είχε πει ότι επρόκειτο να δειπνήσει με την Στρέιζαντ. Ο άντρας είπε ότι ήταν «σκύλα» και επέμεινε σε αυτήν την περιγραφή ακόμα και όταν ο Μπαρτκόβιακ τον διέψευσε. Αυτό όμως αναστάτωσε τη Στρέιζαντ πάρα πολύ και αναρωτήθηκε «γιατί δεν μπορούσε να αποδεχτεί την αλήθεια;»

«Εδώ και 40 χρόνια, οι συνεργάτες μου μού ζητούσαν να γράψω την αυτοβιογραφία μου», συνεχίζει, «αλλά συνέχισα να αρνούμαι γιατί προτιμώ να ζω στο παρόν παρά να μένω στο παρελθόν. Και η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι ότι μετά από έξι δεκαετίες με ανθρώπους που φτιάχνουν ιστορίες για μένα...θα πω την αλήθεια και κανείς δεν θα την πιστέψει».

Με πληροφορίες του ew

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Ποτέ δεν ήξερες τι σκέφτεται»: Η Μπάρμπρα Στρέιζαντ για τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ στην αυτοβιογραφία της

Βιβλίο / «Ποτέ δεν ήξερες τι σκέφτεται»: Η Μπάρμπρα Στρέιζαντ για τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ στην αυτοβιογραφία της

Σε ένα απόσπασμα –που δημοσιεύεται αποκλειστικά στο Vanity Fair– από την αυτοβιογραφία της που έχει τίτλο «My Name is Barbra» και κυκλοφορεί στις αρχές του επόμενου μήνα, η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός θυμάται, μεταξύ άλλων, την πολύπλοκη σχέση της με τον συμπρωταγωνιστή της στο «The Way We Were».
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αίγυπτος: Αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι βρήκαν και δεύτερο τάφο του Τούθμωσι Β'

Πολιτισμός / Αίγυπτος: Αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι βρήκαν και δεύτερο τάφο του Φαραώ Τούθμωσι Β'

Το εύρημα έρχεται λίγες μέρες αφότου ο δρ Πίερς Λίτερλαντ ανακοίνωσε την ανακάλυψη του πρώτου τάφου ενός Φαραώ μετά την αποκάλυψη αυτού του Τουταγχαμών πριν από έναν αιώνα
LIFO NEWSROOM
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πρόκειται για τον μπρούτζινο αδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σαν αυτόν που βρίσκεται στη συμβολή των λεωφόρων Αμαλίας και Όλγας, στο κέντρο της Αθήνας
LIFO NEWSROOM
Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Τελευταία Πνοή» του Κώστα Γαβρά, το φαντασματικό «Presence» του Στίβεν Σόντερμπεργκ και το «Monkey» του Οζ Πέρκινς είναι μερικές από τις επιλογές του προγράμματος αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Πολιτισμός / Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Ο Μπρέιντι Κόρμπετ αποκάλυψε ότι δεν έβγαλε κανένα κέρδος από τις τελευταίες δύο ταινίες του - «Μόλις σκηνοθέτησα τρεις διαφημίσεις στην Πορτογαλία και είναι η πρώτη φορά που έβγαλα χρήματα εδώ και χρόνια»
LIFO NEWSROOM
Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Πολιτισμός / Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Τον Ιούλιο του 2022 ένα παιδί με όνειρο να γίνει επαγγελματίας χορευτής ballroom τραυματίζεται από βόμβα στην Ουκρανία σε ηλικία επτά ετών και η ιστορία του γίνεται
LIFO NEWSROOM