Ο Bowie γνώριζε πως πλησιάζει το τέλος και το Lazarus ήθελε να είναι το κύκνειο άσμα του

Ο Bowie γνώριζε πως πλησιάζει το τέλος και το Lazarus ήθελε να είναι το κύκνειο άσμα του Facebook Twitter
1

Ο τελευταίος δίσκος του David Bowie ήταν ένα προσεκτικά ενορχηστρωμένο αντίο στους θαυμαστές του, όπως επιβεβαιώνει ο παραγωγός του, Tony Visconti.


Το τελευταίο βίντεοκλιπ Lazarus, που κυκλοφόρησε στα 69α γενέθλια του Bowie, μόλις δύο ημέρες πριν από το θάνατό του, ανοίγει με τους στίχους: "Κοιτάξτε με, είμαι στον παράδεισο!" και σήμερα, αυτό το σκοτεινό βίντεο αποκτά μια δεύτερη ερμηνεία που το μεταμορφώνει σε κύκνειο άσμα του Bowie.


O Visconti, ο παραγωγός που συνεργάστηκε με Bowie αναφέρει στη δήλωσή του δήλωση ότι σκόπιμα δημιουργήθηκε ώστε χρονικά να είναι το «αποχαιρετιστήριο δώρο» για τους θαυμαστές του.


"Πάντα έκανε ό, τι ήθελε να κάνει και ήθελε να το κάνει με τον δικό του τρόπο - με τον καλύτερο τρόπο... Ο θάνατός του δε διαφέρει από τη ζωή του - ένα έργο τέχνης. Έκανε το Blackstar για εμάς, ως αποχαιρετιστήριο δώρο του. Ήξερα εδώ και ένα χρόνο πως αυτός ήταν ο τρόπος που θα γινόταν, αλλά δεν ήμουν προετοιμασμένος. Ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος, γεμάτος αγάπη και ζωή. Θα είναι πάντα μαζί μας. Για την ώρα είναι σκόπιμο να θρηνούμε." αναφέρει ο Tony Visconti.

 

 

Πολιτισμός
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

1 σχόλια