To κόλπο του Bowie με τις ελληνικές εφημερίδες

To κόλπο του Bowie με τις ελληνικές εφημερίδες Facebook Twitter
2

Τα αφιερώματα για το David Bowie συνεχίζουν καθημερινά να αποκαλύπτουν άγνωστες πτυχές και λεπτομέρειες για τη ζωή του θρυλικού καλλιτέχνη. Σε ένα από αυτά, που δημοσιεύεται στον Guardian, o μυθιστοριογράφος και στενός φίλος του, Γουίλιαμ Μπόιντ, αφηγείται ένα περιστατικό από μια συνάντηση τους στη Νέα Υόρκη πριν από περίπου μια δεκαετία.

«Την περίοδο πριν τα 60ά του γενέθλια, τον περίμενα σε ένα πάρτι σε ξενοδοχείο στην Τραϊμπέκα. Την ώρα που έφτανα, είδα τον Bowie να κατεβαίνει από ένα ταξί και να πληρώνει τον οδηγό. Τον χαιρετάω και έκπληκτος που τον είδα να χρησιμοποιεί  ένα τέτοιο μέσο μεταφοράς τον ρώτησα αν είχε ποτέ προβλήματα στις μετακινήσεις του στην πόλη. Μου απάντησε "Καθόλου", και πρόσθεσε πως έμπαινε με ευχαρίστηση σε ταξί και τρένα. "Απλώς κουβαλάω μια από αυτές", είπε και μου έδειξε μια ελληνική εφημερίδα. "Ο κόσμος σκέφτεται: Είναι σίγουρα ο David Bowie. Όμως μετά βλέπουν την ελληνική εφημερίδα και σκέφτονται πως δεν μπορεί να είναι παρά κάποιος Έλληνας που του μοιάζει."

"Ήταν μια λαμπρή ιδέα. Τόση απλή, τόσο αποτελεσματική και ταυτόχρονα τόσο κουλ και γεμάτη στιλ" αναφέρει ο Μπόιντ ο οποίος κάνει λόγο για μια κίνηση που αποδεικνύει το ταλέντο στις μεταμφιέσεις με τόσο απλό και ισορροπημένο τρόπο.

Πολιτισμός
2

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Εμένα πάντως η εισαγωγή του κομματιού Prettiest Star (από το Aladdin Sane) πάντοτε μου θύμιζε συρτάκι. Τώρα αν ήταν ηθελημένο από μέρους του Μπόουι--γιατί το έγραψε για την Angie, που είχε Ελληνοκυπριακές ρίζες--ή είναι τυχαίο (ενδέχεται να έγραψε την εισαγωγή ο Marc Bolan), αυτό δεν το ξέρω.Bowie had written ["The Prettiest Star"] for Angela Barnett, reputedly playing it down the telephone as part of his proposal to her.The track featured Marc Bolan on guitar, with whom Bowie would spend the next few years as a rival for the crown of the king of glam rock. Producer Tony Visconti, who brought the two aspiring pop stars together in the studio, recalled that the session went well until the end when Bolan's wife June remarked to Bowie, "Marc is too good for you, to be playing on this record!"[1]Despite receiving good notices, the single reportedly sold fewer than 800 copies, a major disappointment on the back of the success of "Space Oddity". A more glam-influenced version, recorded in New York in December 1972,[2] was included on the album Aladdin Sane, with Mick Ronson recreating Bolan's original guitar part almost note-for-note
O Bowie τη δεκαετία του '80 είχε σπίτι στην Πάτμο.κανένας Έλληνας δημοσιογράφος δεν ενδιαφέρθηκε να του πάρει μια συνέντευξη,προτιμουσαν να παίρνουν απο τον Πανταζήδείτε το άρθρο http://www.ihappy.gr/ti-bowie-ti-lefteris/