Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία

Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία Facebook Twitter
0

Ο διάσημος κωμικός Τζέρι Σάινφελντ αναιρεί τις προηγούμενες δηλώσεις του ότι η «ακραία αριστερά» καταπιέζει την τέχνη της κωμωδίας. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εκπομπή "Breaking Bread" με τον Τομ Πάπα, ο Σάινφελντ παραδέχθηκε ότι είχε κάνει λάθος όταν δήλωσε πως οι πολιτιστικές αλλαγές και η πολιτική ορθότητα έχουν περιορίσει την κωμωδία.

Σε προηγούμενη συνέντευξή του στο The New Yorker, είχε επικρίνει το σύγχρονο πολιτιστικό κλίμα, λέγοντας πως η κωμωδία δεν είναι όπως παλιά λόγω της επιρροής της πολιτικής ορθότητας, που υποστήριζε ότι δημιουργεί φόβο μήπως προσβληθούν άλλοι. Ωστόσο, τώρα παραδέχεται πως αυτή η άποψη ήταν λανθασμένη και αναφέρει πως οι κωμικοί πρέπει να προσαρμόζονται στις αλλαγές της κοινωνίας, όπως κάνουν οι σκιέρ όταν πλοηγούνται σε δύσκολες πίστες.

Στο πλαίσιο της αναφοράς του στη μεταβαλλόμενη κοινωνία, ο Σάινφελντ εξήγησε ότι, παρά τις αλλαγές στην πολιτιστική δυναμική, οι κωμικοί οφείλουν να βρίσκουν τρόπους να προσαρμόζουν το υλικό τους και να αποφεύγουν τις εύκολες κριτικές, όπως η χρήση απαγορευμένων λέξεων. Υποστηρίζει ότι οι αλλαγές στην κωμωδία δεν είναι πρόβλημα και πως η τέχνη παραμένει ζωντανή, ανεξαρτήτως των πολιτιστικών κανόνων που μπορεί να υπάρχουν.

Επιπλέον, ο Σάινφελντ διευκρίνισε προηγούμενα σχόλιά του σχετικά με την «κυρίαρχη αρρενωπότητα», λέγοντας ότι είχε χρησιμοποιήσει λανθασμένη φράση. Αυτό που πραγματικά ήθελε να πει, ήταν ότι του λείπουν οι "μεγάλες προσωπικότητες" του παρελθόντος, όπως ο Μοχάμεντ Άλι και ο Σον Κόνερι, που είχαν επιρροή και στυλ.

Με αυτά τα σχόλια, ο Σάινφελντ δείχνει μια διάθεση αυτοκριτικής και προσαρμογής στις κοινωνικές αλλαγές, τονίζοντας ότι η κωμωδία πρέπει να εξελίσσεται μαζί με την κοινωνία.

Με πληροφορίες από CNN

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ