ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του

Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του Facebook Twitter
0

Να αποκαταστήσει μερικές από τις φήμες και τις εικασίες σχετικά με την ταραχώδη προσωπική ζωή του αποφάσισε ο Τζόνι Ντεπ, που μίλησε ανοιχτά για τα οικονομικά του προβλήματα και τις δικαστικές υποθέσεις. 

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Rolling Stone μίλησε, μεταξύ άλλων, για το διαζύγιό του με την Άμπερ Χερντ, τις αναρίθμητες αγωγές αλλά και τους ισχυρισμούς πως ξοδεύει αστρονομικά ποσά χρημάτων. 

«Έφτασα όσο πιο χαμηλά μπορούσα να φτάσω. Το επόμενο βήμα ήταν, "Θα πας κάπου με τα μάτια σου ανοιχτά και θα φύγεις με τα μάτια κλειστά. Δεν άντεχα τον καθημερινό πόνο κάθε μέρα», είπε ο διάσημος ηθοποιός, αναφερόμενος στην συναισθηματική του κατάσταση εν μέσω ενός αποτυχημένου γάμου και ταυτόχρονα μιας οικονομικής κατάρρευσης. 

Παρόλο που το διαζύγιό του με την Άμπερ Χερντ οριστικοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2016 -μετά από μια έντονη δικαστική διαμάχη και τις κατηγορίες της Χερντ για κακοποίηση, τις οποίες ο ίδιος αρνήθηκε- τα νομικά του προβλήματα συνέχιζαν να κλιμακώνονται. 


Τον Ιανουάριο του 2017, ο Τζόνι Ντεπ έκανε μήνυση στους πρώην μάνατζερ του, Τζόελ και Ρόμπερτ Μάντελ από την The Management Group (TMG), υποστηρίζοντας πως διαχειρίστηκαν λάθος τα χρήματά του, κοστίζοντάς του πολλά εκατομμύρια. Οι ίδιοι, από την πλευρά τους, απάντησε επίσης με μήνυση, λέγοντας πως ο Ντεπ ήταν εκείνος που ξόδεψε όλα του τα χρήματα σε υπερβολές. Στην σχετική αγωγή, η TMG ισχυρίζεται πως ο ηθοποιός ξόδευε 30.000 δολάρια το μήνα μόνο για κρασί και πως πλήρωνε έναν ηχολήπτη να του λέει τα λόγια στα γυρίσματα από τις ταινίες, ώστε να μην χρειάζεται να αποστηθίζει. 

Στη συνέντευξή του, ο 55χρονος ηθοποιός δεν αρνείται τους ισχυρισμούς σχετικά με τον ηχολήπτη, αλλά σπεύδει να ξεκαθαρίσει πως δεν τον χρησιμοποιούσε επειδή δεν ήθελε να μαθαίνει απ' έξω το σενάριο. Αντιθέτως, δουλειά του ήταν, να παίζει συγκεκριμένους ήχους ώστε ακούγοντάς τους, ο Ντεπ να εκφράζει εκείνη τη στιγμή συναισθήματα με το βλέμμα. 

«Έχω γκάιντες, ένα μωρό που κλαίει και βόμβες που εκρήγνυνται. Όλοι αυτοί οι ήχοι δημιουργούν μια αλήθεια. Μερικοί από τους μεγαλύτερους ήρωες [που υποδύθηκα] ήταν σε σιωπηλές ταινίες. Έπρεπε να είναι πίσω από το βλέμμα. Και θεωρώ πως αν δεν υπάρχει αλήθεια στο βλέμμα, δεν έχει καμία σημασία τι στο διάολο λένε οι λέξεις», λέει χαρακτηριστικά ο Τζόνι Ντεπ. 

Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του Facebook Twitter
Στο πλατό του «The Brave», το οποίο σκηνοθέτησε ο Ντεπ το 1997.

Όσο για το ποσό που ξόδευε σε κρασιά, παραδέχεται πως οι φερόμενοι αριθμοί είναι πολύ μικρότεροι από όσα ξόδευε πραγματικά. «Είναι προσβλητικό να λες πως ξόδευα 30.000 δολάρια σε κρασί. Επειδή ήταν πολλά περισσότερα», αναφέρει ο ίδιος. 

Στην αγωγή της TMG αναφέρεται επίσης πως ο Ντεπ ξόδεψε 3 εκατομμύρια δολάρια για σκορπιστούν οι στάχτες του στενού φίλου του, του διάσημου δημοσιογράφου Χάντερ Τόμσον, από ένα ειδικά σχεδιασμένο κανόνι στο Άσπεν του Κολοράντο, μετά τον θάνατό του τον Φεβρουάριο του 2005. 

Ο Τζόνι Ντεπ, που υποδύθηκε στον Τόμσον στην ταινία «Fear and Loathing in Las Vegas» του 1998, λέει πως επίσης το συγκεκριμένο ποσό είναι αναληθές. «Παρεμπιπτόντως, δεν ήταν 3 εκατομμύρια δολάρια για να εκτινάξω τον Χάντερ στον ουρανό. Ήταν 5 εκατομμύρια δολάρια», εξηγεί. 

Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του Facebook Twitter
Επί σκηνής με τον Μέριλιν Μάνσον, το 2017.

Εκείνο όπως, που όπως λέει, του κόστισε περισσότερο συναισθηματικά ήταν ο αντίκτυπος που είχαν όλα αυτά στα παιδιά του -την 19χρονη κόρη του, Λίλι-Ρόουζ, και τον 16χρονο γιο του, Τζακ- και τη γνώμη τους για αυτόν. «Ο γιος μου έμαθε πως ο πατέρας έχασε όλα του χρήματα από κάτι παιδιά στο σχολείο. Αυτό δεν είναι σωστό», λέει ο ηθοποιός. 

Νιώθοντας πεσμένος και ανήμπορος να «αντέξει τον πόνο», ο Τζόνι Ντεπ ξεκίνησε περιοδεία με τη μπάντα του, τους Hollywood Vampires, και μετά αποφάσισε να ακολουθήσει τα βήματα του φίλου του, Χάντερ Τόμσον, και να γράψει τα απομνημονεύματά του με μια παλιά γραφομηχανή. 

«Έβαζα μια βότκα το πρωί και ξεκινούσα να γράφω μέχρι που γέμιζαν τα μάτια μου δάκρυα και δεν έβλεπα πια τις σελίδες. Προσπαθούσα να καταλάβω τι είχα κάνει για να το αξίζω αυτό. Προσπάθησα να είμαι καλός με όλους, να τους βοηθάω, να είμαι ειλικρινής απέναντι σε όλους... Η αλήθεια είναι το πιο σημαντικό για μένα. Και πάλι, όλα αυτά έγιναν», καταλήγει ο ηθοποιός. 

Πολιτισμός
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ