Οι Dolce & Gabbana κατάφεραν για ακόμη μια φορά να γίνουν πρωταγωνιστές στο Μιλάνο κατά την παρουσίαση της κολεξιόν τους στο Milano Moda Uomo που είναι σε εξέλιξη στην Ιταλία.
Ο ιταλικός οίκος μόδας έδειξε από την προηγούμενη σεζόν πως σε κάθε του επίδειξη σκοπεύει να αντικαταστήσει μερίδα των μοντέλων με τη νέα γενιά των Millenials και των επιδραστικότερων προσωπικοτήτων στα social media.
Παιδιά διασήμων που φέτος έκαναν το ντεμπούτο τους στη μόδα, Ιnsta- famous, Υοutubers, Vloggers, Viners και social celebs, οι διασημότητες νέας εσοδείας που κατάφεραν να εκτοπίσουν το Χόλιγουντ και τα μοντέλα από τα περιοδικά και τις μεγάλες καμπάνιες μόδας, ήταν για ακόμη μια φορά οι πρωταγωνιστές του χθεσινού σόου.
Μια ισχυρή ψηφιακή στρατηγική ενίσχυε την επίδειξη μέσα από τα social media με χάσταγκ όπως #DGMillennials και #DGPrinces, social media feeds, τρέιλερ, backstage φωτογραφίες και αποσπάσματα βίντεο. Οι Dolce & Gabbana είχαν επιλέξει την ομάδα που θα κατέκλυζε το instagram με φωτογραφίες που θα έφταναν σε εκατομμύρια followers και αυτό είναι από μόνο του επιτυχία για το brand που έχει δηλώσει πως θέλει να κάνει άνοιγμα σε πιο νεανικό αγοραστικό κοινό.
Η Σοφία Ρίτσι, κόρη του Λάιονελ Ρίτσι, το μοντέλο Lucky Blue και οι αδερφές του Pyper America, Starlie Cheyenne και Daisy Clementine, οι κόρες του Σιλβεστερ Σταλόνε που πρόσφατα είχαν ρόλο παρουσιαστριών στις Χρυσές Σφαίρες, ο χιπ-χοπ καλλιτέχνης Τinie Tempah, ο γιος του ηθοποιού Ντάνιελ Ντέι Λιούις, ο γιος της Πάμελα Άντερσον Μπράντον Τόμας Λι και ο Luka Sabbat είναι μόλις μερικά από τα ονόματα που ανέβηκαν στην πασαρέλα.
σχόλια