Τον Σεπτέμβριο του 2021 η απονομή τον βραβείων στη Βενετία αύξησε κατακόρυφα τις αναζητήσεις στο Google των ονομάτων της Οντρέ Ντιγουάν και της Αναμαρία Βαρτολομέι. Εύλογα, καθώς όλοι ήθελαν να μάθουν ποιοι είναι οι βασικοί συντελεστές της ταινίας που κατέκτησε τον Χρυσό Λέοντα απέναντι σε ηχηρά ονόματα. Το Γεγονός καταφθάνει, επιτέλους, στις ελληνικές αίθουσες αυτή την Πέμπτη.
Ταυτόχρονα θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε το Men, τη νέα σκηνοθετική δουλειά του Άλεξ Γκάρλαντ, η οποία άνοιξε το φετινό Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών στις Κάννες. Κάπου ανάμεσα στην ταινία τρόμου και στην (όχι και τόσο λεπτή) παραβολή, το φιλμ του Γκάρλαντ αναμένεται να διχάσει, αλλά το δίχως άλλο θα συζητηθεί.
Tην ίδια εβδομάδα επιστρέφει στις αίθουσες και ένας μετρ του τρόμου, δέκα χρόνια μετά το φιάσκο του Dracula 3-D. Δύσκολα θα υποστήριζες ότι ο Αρζέντο βρίσκει τη φόρμα του με τα Μαύρα Γυαλιά, αλλά είναι σίγουρα η πιο προσεγμένη δουλειά του εδώ και μία εικοσαετία.
Είναι τουλάχιστον λιγότερο εσωστρεφής από τον Βρώμικο Παράδεισο του Μπερτράν Μαντικό, ένα μετα-φεμινιστικό, ανερμάτιστο camp θέαμα που ίσως βρει τους οπαδούς του.
Ενώ τα Μαγνητικά Πεδία αναδεικνύονται σε sleeper hit της θερινής σεζόν, ακόμα μια ελληνική ταινία μυθοπλασίας ψάχνει να βρει την επαφή της με το σινεφίλ κοινό. Ο λόγος για το 18 του Βασίλη Δούβλη, ένα δράμα με φρέσκα πρόσωπα στο καστ και αντικείμενο το σχολικό bullying και τον καθημερινό φασισμό.
Τέλος, βγαίνει σε επανέκδοση το Κάτω από το Ηφαίστειο του Τζον Χιούστον, ενώ για τους μικρούς μας φίλους κυκλοφορεί το animation Ελκάνο και Μαγγελάνος: Ο Πρώτος Περίπλους της Γης.