Όταν η Αρίθα Φράνκλιν αποστόμωσε με μοναδικό τρόπο τη δημοσιογράφο που της έκανε body shaming

Όταν η Αρίθα Φράνκλιν αποστόμωσε με μοναδικό τρόπο τη δημοσιογράφο που της έκανε body shaming Facebook Twitter
5

Εκτός από τη μοναδική της φωνή και το αδιαμφισβήτητο μουσικό ταλέντο, η Αρίθα Φράνκλιν διακρίθηκε στη ζωή της και για την ισχυρή και ευαίσθητη προσωπικότητα της, εμπνέοντας με τη στάση της εκατομμύρια ανθρώπους. 

Η βασίλισσα της soul, που πέθανε σε ηλικία 76 ετών μετά από μάχη με τον παγκρεατικό καρκίνο, θα μείνει στη μνήμη όλων για τα τραγούδια της αλλά και για τις φορές που ύψωσε εμβληματικά το ανάστημά της.

Το 1993 η Νεοϋορκέζα αρθρογράφος Λιζ Σμιθ σχολίασε μία στιλιστική επιλογή της ανεπανάληπτης τραγουδίστριας, επικρίνοντας το μέγεθος του στήθους της και, εμμέσως, το σωματικό της βάρος.

«Η Αρίθα Φράνκλιν θα έπρεπε να γνωρίζει ότι παραέχει μεγάλο στήθος για να φορέσει ένα τέτοιο φόρεμα αλλά δεν ενδιαφέρεται για την άποψή μας και αυτή η συμπεριφορά διακρίνει τα απλά "αστέρια" από τις αληθινές ντίβες».

Όταν η κάτοχος 18 βραβείων Grammy πληροφορήθηκε για το επίμαχο κείμενο, έγραψε αμέσως μια επιστολή στην Σμιθ, σε ιδιαίτερα αυστηρό τόνο.

«Πως τολμάς να είσαι τόσο αυθάδης, υποθέτοντας ότι γνωρίζεις τις προθέσεις μου σε οτιδήποτε άλλο πέρα από τη μουσική (...) Προφανώς έχω ό,τι χρειάζεται για να φορέσω ένα ντεκολτέ και δεν έχω λάβει κανένα παράπονο», σημείωνε μεταξύ άλλων η Φράνκλιν. 

«Όταν θα γίνεις καταξιωμένη συντάκτρια μόδας, σε παρακαλώ ενημέρωσέ μας (...) Δεν είσαι σε θέση να προσδιορίζεις τι ξεχωρίζει τους σταρ από τις ντίβες, ούτε και έχεις δικαίωμα ελέγχου σε οποιασδήποτε από τις δύο κατηγορίες», έγραφε τότε η Φράνκλιν, που ήξερε να διοχετεύει με δεινότητα την ενέργεια και το πάθος της, τόσο στα μικρόφωνα όσο και στην υπόλοιπη ζωή της. 

 

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ