Το περπάτημα της Γκουίνεθ Πάλτροου στα βραβεία Emmy έφερε γέλιο και η στιλίστρια εξηγεί τι συνέβη

Το περπάτημα της Γκουίνεθ Πάλτροου στα βραβεία Emmy έφερε γέλιο και η στιλίστρια εξηγεί τι συνέβη Facebook Twitter
3

Η Γκουίνεθ Πάλτροου είχε τελικά συγκεκριμένο λόγο που σχεδόν παραπατούσε στην σκηνή των φετινών βραβείων Emmy, όπου ανέβηκε για να κάνει την απονομή του Best Actress Αward.

Το αλλόκοτο περπάτημα της διάσημης ηθοποιού επί σκηνής στην τελετή απονομής που έγινε την Κυριακή δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητο και όπως ήταν φυσικό σχολιάστηκε έντονα στα social media, με τους χρήστες να απορούν γιατί βάδιζε έτσι.

«Συγχαρητήρια σε όλους όσοι κέρδισαν απόψε βραβείο Emmy αλλά η καλύτερη εμφάνιση της βραδιάς το βάδισμα της Γκουίνεθ Πάλτροου στην σκηνή», σχολίασε κάποιος χρήστης. 


Όταν ρωτήθηκε για την εμφάνιση της 46χρονης ηθοποιού, η στιλίστριά της εξήγησε στο Hollywood Reporter πως το ασπρόμαυρο βίντατζ φόρεμα Valentino ήταν εκείνο που έφταιγε για όλα.

«Είναι επειδή το 1963 δεν υπήρχαν σκισίματα στο πίσω μέρος. Για να διατηρηθεί η αυθεντικότητα του φορέματος, δεν ήθελα να αλλάξω το σχέδιο του Valentino», εξήγησε η Ελίζαμπεθ Σάλτσμαν.

Παρά τις δυσκολίες του ρούχου, η Γκουίνεθ Πάλτροου επέλεξε να το φορέσει. «Ήταν ένας διασκεδαστικός τρόπος να δείξουμε πως μπορείς να φορέσεις τα ρούχα σου περισσότερο από μια φορά, για να τιμήσουμε έναν πολύ αγαπημένο φίλο», πρόσθεσε η στιλίστρια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

For my dear @realmrvalentino because I could not be with you tonight... @bradfalchuk and i love you #valentino1963

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) στις

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

3 σχόλια