Πολ ΜακΚάρτνεϊ: Είναι ο πρώτος δισεκατομμυριούχος Βρετανός μουσικός

Πολ ΜακΚάρτνεϊ: Είναι επίσημα ο πρώτος δισεκατομμυριούχος Βρετανός μουσικός Facebook Twitter
Φωτ. : EPA
0

Ο σερ Πολ ΜακΚάρτνεϊ είναι πλέον ο πρώτος δισεκατομμυριούχος Βρετανός μουσικός.

Ο Πολ ΜακΚάρτνεϊ μπήκε στο «κλαμπ» των δισεκατομμυριούχων σύμφωνα με την ετήσια κατάταξη των Sunday Times, την ίδια ώρα που η εφημερίδα επισημαίνει την πτωτική τάση του αριθμού των δισεκατομμυριούχων στη Βρετανία. Σύμφωνα με την κατάταξη των Sunday Times, ο 82χρονος είναι στην 165η θέση, ανάμεσα στους ανθρώπους με τις 350 μεγαλύτερες περιουσίες της χώρας.

Συνολικά, σύμφωνα με την «Λίστα Πλουσίων» της εφημερίδας, η Βρετανία έχει 165 δισεκατομμυριούχους, έξι λιγότερους από το 2024 και 12 λιγότερους από το ρεκόρ που είχε επιτευχθεί το 2022, με 177 δισεκατομμυριούχους. Το γεγονός μάλιστα προκάλεσε το σχόλιο της εφημερίδας, η οποία τόνισε πως «φαίνεται πως (...) οι πλούσιοι του κόσμου αρχίζουν να φεύγουν» από τη χώρα.

Μεταξύ των λόγων που οι δισεκατομμυριούχοι λιγοστεύουν στη χώρα, οι Sunday Times αναφέρουν πως είναι το επίπεδο φορολογίας που έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια ή η «χαμένη λάμψη» του χρηματιστηρίου του Λονδίνου που προσελκύει λιγότερα κεφάλαια.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ