» Περιμένω την νέα ταινία του Tim Burton, με τον τίτλο Sweeney Todd, που βγαίνει στις 7/2. Αν εξαιρέσουμε τον Πλανήτη των πιθήκων που πραγματικά ήταν μια τεράστια καταστροφή, όλες οι ταινίες του Burton είναι για μένα μια εντελώς αλλιώτικη κινηματογραφική εμπειρία. Ο Burton είναι ο μόνος σκηνοθέτης που μπορεί να φτιάχνει παραμύθια που είναι αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως παραμύθι, αλλά το κάνει με τον πιο μοντέρνο τρόπο. Οι ταινίες του είναι μια απόλαυση. Ο Ψαλιδοχέρης είναι ένα αριστούργημα, και ο Johnny Depp μετατρέπεται για τον Burton σε ένα μυθικό ήρωα που ξεπερνά το στενό πλαίσιο των ικανοτήτων του. Στη νέα ταινία ο Ντεπ πρωταγωνιστεί στο ρόλο του Μπέντζαμιν Μπάρκερ, ενός άντρα που φυλακίστηκε άδικα για 15 χρόνια στην άλλη άκρη του κόσμου, κι ο οποίος επιστρέφει στο Λονδίνο δίνοντας την υπόσχεση στον εαυτό του να εκδικηθεί, στο πλάι της Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, της παθιασμένα αφοσιωμένης συνεργού του κας Νέλι Λόβετ. Οι κριτικές που έρχονται από την Αμερική είναι πολύ ενθαρρυντικές. Για να δούμε...
Μιχάλης Μιχαήλ
» Ευτυχώς μου δίνεται η ευκαιρία να δω το Scale 5:1, τη συνεργασία της χορευτικής ομάδας Yelp με τον Ilios, αυτήν τη φορά στο Μέγαρο Μουσικής στις 27 Ιανουαρίου. Ένα έργο χώρου, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2006 στην Πάτρα, στο πλαίσιο της πολιτιστικής πρωτεύουσας. Ο Ilios παίζει ζωντανά κατά τη διάρκεια της παράστασης, ενώ πρόκειται για μια από τις πιο δυνατές δημιουργίες της Yelp. Μέχρι τότε ξανά οι Fall στην Ελλάδα σε ένα πολύ φτωχό μέχρι στιγμής ροκ συναυλιακό τοπίο από το εξωτερικό τουλάχιστον, αλλά δεν χάνουμε και τίποτα να τους ξαναδούμε, μιας και ο Mark E. Smith φημίζεται για τις απρόοπτες παραξενιές του επί σκηνής.
Μαρία Παππά
» Ανυπομονώ να δω τη Νένα Μεντή ως Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου στην ομώνυμη παράσταση. Θέλω να δω αυτή την παράσταση (χωρίς να είμαι ιδιαίτερη φαν της Νένας Μεντή) γιατί βρίσκω αφάνταστα ενδιαφέρουσα την ιστορία της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου. Η πιο γνωστή ίσως Ελληνίδα στιχουργός έζησε μια ζωή τσαλακωμένη και γοητευτική. Τα τραγούδια της μιλούν είτε για εξωτικά παλάτια με ουρί του παραδείσου ή για τις προδομένες καρδιές ενός απατηλού κόσμου (σε αυτή την κατηγορία ανήκει και το αριστουργηματικό «Είμαι αητός χωρίς φτερά»). Παρά την επιτυχία των στίχων της, η Παπαγιαννοπούλου παραχώρησε όλα της τα πνευματικά δικαιώματα για πενταροδεκάρες, μιας και το μεγαλύτερο πάθος της ζωής της ήταν ο τζόγος.
Δέσποινα Τριβόλη
σχόλια