Τζέιμς Κάμερον: Φτάνει με τις υπηρεσίες streaming, επιστροφή στους κινηματογράφους

Τζέιμς Κάμερον: Φτάνει με τις υπηρεσίες streaming, επιστροφή στους κινηματογράφους Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Το πολυαναμενόμενο σίκουελ του «Avatar», «Avatar: Ο δρόμος του νερού», κυριαρχεί αυτή τη στιγμή στο box office με εισπράξεις πάνω από 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως μετά από λιγότερο από ένα μήνα στις αίθουσες.

Ο σκηνοθέτης Τζέιμς Κάμερον έχει σκηνοθετήσει τρεις από τις 10 μεγαλύτερες ταινίες όλων των εποχών, συμπεριλαμβανομένων του πρώτου «Avatar» (Νο 1) και του «Τιτανικού» (Νο 3).

Όταν ρωτήθηκε από το Variety κατά τη διάρκεια του pre-show των «Χρυσών Σφαιρών» την Τρίτη πώς αισθάνεται για αυτό, ο Κάμερον άδραξε την ευκαιρία να επαινέσει την εμπειρία του κινηματογράφου και να στηλιτεύσει το streaming.

«Το βλέπω από το πρίσμα ότι γυρνάμε πίσω στους κινηματογράφους σε όλον τον κόσμο. Γυρνάνε στις αίθουσες ακόμη και στην Κίνα που έχουν ξανά μια αύξηση των κρουσμάτων COVID. Λέμε σαν κοινωνία: 'Το χρειαζόμαστε αυτό! Θέλουμε να πηγαίνουμε σινεμά' Αρκετά με τις streaming υπηρεσίες! Κουράστηκα να κάθομαι στον κ*** μου’» είπε ο γνωστός σκηνοθέτης.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ