Σφακιανάκης: Οι έφηβοι δεν ξέρουν πού να σταματήσουν- Η παλιά καζούρα έγινε bullying

Σφακιανάκης: Οι έφηβοι δεν ξέρουν πού να σταματήσουν- Η παλιά καζούρα έγινε bullying Facebook Twitter
Ο πρόεδρος του Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας και τέως επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλης Σφακιανάκης. (EUROKINISSI)
1

«Η παλιά καζούρα μετατράπηκε σε bullying και αυτό με τη σειρά του σε cyber bullying. Έχουμε τρεις ταυτόχρονες μεταλλάξεις μέσα σε λίγα χρόνια», σχολίασε ο πρόεδρος του Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας Μανώλης Σφακιανάκης.

Όπως εξήγησε στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, η σύγχρονη τεχνολογία έχει συμβάλλει στο cyber bullying γιατί μέσω αυτής μπορεί ένα παιδί να δέχεται απειλητικά ή εκβιαστικά e-mails και συκοφαντίες μέσα από αναρτήσεις. «Υπάρχουν αυτή τη στιγμή σάιτ που μπαίνουν τα παιδιά και οι έφηβοι κι αλληλοβρίζονται», πρόσθεσε. 

«Έχουμε σώσει πολλά παιδιά, κυριολεκτικά στο παρά- ένα, παιδιά που δέχθηκαν δυνατό bullying και με την επέμβαση στα σχολεία τα σώσαμε από το τελευταίο βήμα», σημείωσε ο τέως επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Σε ερώτηση σχετικά με το αν ο κόσμος της εφηβείας μπορεί να είναι πιο σκληρός από εκείνον των ενηλίκων, ο κ. Σφακιανάκης απάντησε: «Ο κόσμος της εφηβείας δεν μπορεί να καταλάβει πού πρέπει να σταματήσει. Πολλά περιστατικά ξεκινούν από μια απλή πλάκα, για "χαβαλέ" όπως το λένε στη γλώσσα τους οι μαθητές, και από εκεί έχουμε ένα ισχυρό bullying, το οποίο δυστυχώς μετατρέπεται σε μια αυτοκτονία». 

Όπως είπε μετά από καταγγελίες που δέχθηκαν οι αστυνομικοί «για παιδιά που εξέφραζαν κραυγές απόγνωσης στο διαδίκτυο», η ΕΛ.ΑΣ κατάφερε και έσωσε πολλά από αυτά.

Ο Μανώλης Σφακιανάκης χαρακτήρισε επίσης «πολύ σωστή» την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να απαγορεύσει τα κινητά τηλέφωνα μες στα σχολεία. 

Δείτε το βίντεο:

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM