Συρμός του προαστιακού μπήκε στη γραμμή του Μετρό

Συρμός του Προαστιακού μπήκε στη γραμμή του Μετρό Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Eurokinissi
0

Ακόμα ένα επικίνδυνο περιστατικό στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραλίγο να προκαλέσει ατύχημα, καθώς, όπως έγινε γνωστό πριν λίγες ημέρες συρμός του Προαστιακού στη γραμμή του Αεροδρομίου οδηγήθηκε από λανθασμένη οδηγία στη γραμμή του μετρό.

Το γεγονός αποκάλυψε με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα η «Εφημερίδα των Συντακτών» και επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο συρμός του  προαστιακού έλαβε εντολή στη Δουκίσσης Πλακεντίας να μπει σε λάθος γραμμή. Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε το λάθος και προσπάθησε μάταια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη.

Ο μηχανοδηγός πήρε την απόφαση που απέτρεψε τα χειρότερα, καθώς ελάττωσε ταχύτητα και στη συνέχεια αναγκάστηκε να κάνει οπισθοπορία για περίπου 300 μέτρα ώστε να βγει από την σήραγγα, στην οποία θα σφήνωνε αν συνέχιζε για λίγο ακόμα.

Η ΕΦΣΥΝ παρουσιάζει έγγραφο που περιγράφει την είσοδο του συρμού του Προαστιακού σε λάθος γραμμή και το οποίο συντάχθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ). Απευθύνεται στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Ατυχημάτων (ΕΟΔΑΣΑΑΜ).

«Το γεγονός συνέβη» είπε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Τερεζάκης και επισήμανε σε δηλώσεις του στον RealFm, ότι το περιστατικό έγινε 500 μέτρα πριν ξεκινήσει η σήραγγα.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ είπε πως ήταν λάθος του σταθμάρχη, ο οποίος και έχει τεθεί εκτός υπηρεσίας, ενώ ανέφερε ακόμα ότι ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, τα οποία του έλεγαν ότι μπαίνει σε γραμμή του Μετρό.

Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων

Πριν από περίπου τρεις εβδομάδες παρ' ολίγον να σημειωθεί σύγκρουση τρένων.

Σε δηλώσεις του ο Παναγιώτης Τερεζάκης, διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ είχε αναφέρει: «Στο τμήμα από Αθήνα έως Τρεις Γέφυρες υπάρχει μονή γραμμή λόγω των έργων της πρόσφατης εργολαβίας για την υπογειοποίηση. Απο Τρεις Γέφυρες έως Αγίους Αναργύρους έχουμε κανονική σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

Στη μονή γραμμή η κίνηση των τρένων γίνεται ακολουθώντας τον γενικό κανονισμό κυκλοφορίας, όπου ο σταθμάρχης δίνει την κίνηση κατόπιν συνεννόησης με τον σταθμάρχη του Συντονιστικό Κέντρο Αχαρνών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμάρχης του ΣΚΑ δεν ενήργησε κατά τα προβλεπόμενα. Αυτό είναι κάτι που διευρενάται.  Ο συγκεκριμένος τέθηκε σε αργία και διαθεσιμότητα, δηλαδή 30 ημέρες εκτός υπηρεσίας με στέρηση μισθού και στη συνέχεια απολογία και πειθαρχικό. Περιμένουμε την επίσημη απολογία του εντός εβδομάδας».

Και συνέχισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ εξηγώντας πώς αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή η σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών: «Δεν αντελήφθη (σσ ο σταθμάρχης του ΣΚΑ) ότι η Αθήνα είχε διώξει τρένο. Επειδή όμως έγιναν οι ραδιοεπικοινωνίες των σταθμαρχών με το ΣΚΑ αλλά και οι μηχανοδηγοί αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει αντικρουόμενη εντολή, το τρένο που ήταν να αναχωρήσει από τους Αγίους Αναργύρους κινήθηκε για 150 μέτρα και σταμάτησε περίπου 500 μέτρα πριν μπει στην μονογράμμιση. Το δε τρένο από την Αθήνα, σταμάτησε περίπου 500 μέτρα πριν τελειώσει η μονή γραμμή.

Η απόσταση των δύο τρένων ήταν περίπου 1000 μέτρα, ενώ και η ταχύτητα τους μικρή. Το γεγονός είναι σοβαρό και αντιμετωπίζεται ως τέτοιο. Ψάχνουμε για να βρούμε την αιτία.  Ο γενικός κανονισμός είναι ο ίδιος και τηρήθηκε κατά γράμμα. Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΣΕ: «Τα τρένα ήταν σε απόσταση 1000 μέτρων» λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ

Ελλάδα / Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων: «Το γεγονός είναι σοβαρό, ψάχνουμε την αιτία, οι δύο αμαξοστοιχίες απείχαν 1.000 μέτρα»

«Οι μηχανοδηγοί αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει αντικρουόμενη εντολή» είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης - Μετά το περιστατικό με το δέντρο που σφήνωσε στην καμπίνα του μηχανοδηγού δημιουργείται διεύθυνση πρασίνου στον ΟΣΕ για να... κόβει τα δέντρα που εμποδίζουν τις αμαξοστοιχίες
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM