Συνεχίζεται η έρευνα του εφέτη ειδικού ανακριτή για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς το βράδυ της 28η Φεβρουαρίου ενώ ζητήθηκε η διενέργεια ψηφιακής αναπαράστασης της σύγκρουσης.
Ο εισαγγελικός λειτουργός για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έδωσε εντολή για να διενεργηθεί πραγματογνωμοσύνη από δύο τεχνικούς υπαλλήλους της ιταλικής εταιρείας Hitachi Rail SpA, την εταιρεία που έχει εγκαταστήσει το σύστημα αυτόματης πέδησης στις ηλεκτράμαξες.
Ο εφέτης ειδικός ανακριτής ζήτησε να γίνει πραγματογνωμοσύνη με τα στοιχεία που έχει καταγράψει ο καταγραφέας του συστήματος που ήταν πάνω στην αμαξοστοιχία.
Ακόμη, ζήτησε τη διενέργεια ψηφιακής αναπαράστασης της σύγκρουσης των αμαξοστοιχιών από πραγματογνώμονα κινηματογραφιστή.
Νωρίτερα, στη χαρτογράφηση της θέσης που είχαν τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών ανά βαγόνι προχώρησε η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Τεχνικών Συμβούλων των οικογενειών, προκειμένου να εκτιμηθούν με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια οι συνθήκες που οδήγησαν σε τραυματισμούς και θανάτους σε κάθε βαγόνι του συρμού.
Συνδυάζοντας στοιχεία από τις κρατήσεις εισιτηρίων, ευρήματα από την αυτοψία των συντριμμιών και μαρτυρίες διασωθέντων και διασωστών, τα μέλη της επιτροπής διαπίστωσαν πως εκτός από τους τέσσερις μηχαναδηγούς των αμαξοστοιχιών που έχασαν τη ζωή τους, στο βαγόνι Α1 υπήρξαν 15 θύματα, στο βαγόνι του Κυλικείου 27 θύματα, στο βαγόνι Β2 έχασαν τη ζωή τους 9 επιβάτες και στο βαγόνι Β3 υπήρξαν δύο θύματα.