8 πολύ διάσημα βίντεο του Youtube αποκαλύπτεται πως ήταν ψεύτικα

8 πολύ διάσημα βίντεο του Youtube αποκαλύπτεται πως ήταν ψεύτικα Facebook Twitter
0

Tα τελευταία δύο χρόνια, οκτώ βίντεο της εταιρείας Woolshed με έδρα τη Μελβούρνη έχουν καταφέρει να κάνουν πρωτοφανή νούμερα, ρεκόρ views και εσόδων, αλλά είναι ψεύτικα.

Οι παραγωγοί από την Αυστραλία που βρίσκονταν πίσω από τα πολύ διάσημα viral βίντεo που έγιναν είδηση σε όλο τον κόσμο, παραδέχονται πως όλα ήταν τελικά μέρος ενός πρότζεκτ χρηματοδοτούμενου από την Screen Australia που σκοπό είχε να διερευνήσει την επίδραση τους στο διαδίκτυο και τις αντιδράσεις των χρηστών.

Τα βίντεο προβλήθηκαν σε 180 χώρες, πάνω από 205 εκ. φορές. Στο YouTube έχουν διάρκεια θέασης που αθροιστικά φτάνει τα 164 χρόνια. Όμως όλα τα σενάρια που παρουσίαζαν ήταν ψεύτικα, αλλά τελικά προβλήθηκαν σε δελτία ειδήσεων από κάθε εμπορικό τηλεοπτικό δίκτυο στην Αυστραλία και διεθνώς στο NBC, Fox, CBS, CNN, Sky News και το ABC. Ο πειρασμός ήταν τόσο πολύ μεγάλος που ακόμη και αν κάποιοι σημείωναν από την αρχή πως τα βίντεο είναι fake, μεγάλες ιστοσελίδες όπως η Daily Telegraph, ο Guardian, ο Independent και το Time μετέδωσαν τα βίντεο.

 

Το τέχνασμα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2014, όταν δημοσιεύθηκε ένα βίντεο που θεωρητικά έδειχνε έναν άνθρωπο να μάχεται με λευκό καρχαρία στο λιμάνι του Σίδνεϊ και λίγο μετά εμφανίστηκε ένα άλλο βίντεο που έδειχνε μια selfie σε ανεμοστρόβιλο και ήταν πληρωμένη καμπάνια της Roadshow Entertainment για την προώθηση της ταινίας Into The Storm.

 

"Μετά την επιτυχία των δύο πρώτων συνειδητοποιήσαμε ότι είχαμε τη δύναμη για να παίξουμε." αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Woolshed Company, Dave Christison στον Guardian και περιγράφει το τεχνικό μέρος.

Ωστόσο σημειώνει πως σκοπός τους δεν ήταν να ντροπιάσουν όλα τα μμε που αναπαρήγαγαν το υλικό." Κάποιoι το έκαναν αμέσως χωρίς να ψάξουν καθόλου. Ήταν πολύ εύκολη δουλειά και ένα καλό clickbait." αναφέρει ενώ τονίζει πως υπήρξαν και κάποιοι πιο μεγάλοι οργανισμοί media που αν και αντιμετώπισαν τα βίντεο με χιούμορ και σκεπτικισμό, τελικά τα μετέδωσαν μια και ο πειρασμός και το "ρεύμα" που είχαν ήταν μεγάλο.

Σύμφωνα με τον Christison, το κλειδί της επιτυχίας για ένα viral βίντεο είναι ένα καλό σενάριο, ένας καλός, πιασάρικος τίτλος και μια καλή εικόνα για thumbnail. Ένα πακέτο πραγμάτων που θα κάνει τους άλλους να πατήσουν κλικ.

Αυτά είναι τα περίφημα βίντεο που σίγουρα κάπου θα έχετε δει:

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM