Το CNN θέλει να σταματήσει την υπερβολική χρήση του μηνύματος «έκτακτων ειδήσεων».
Σε ένα εταιρικό υπόμνημα που εστάλη στους εργαζόμενους από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Chris Licht, ζητείται από τους δημοσιογράφους και τους παραγωγούς να περιορίσουν τη χρήση του μηνύματος "breaking news" - «έκτακτη είδηση», καθώς συσσωρεύονται παράπονα πως το νόημά του «έχει χαθεί για το κοινό».
Ο Licht τόνισε πως το ειδησεογραφικό κανάλι πρέπει να λέει την αλήθεια, και πως στην εποχή των «ατέλειωτων προσπαθειών για εντυπωσιασμό», πρέπει να επιστρέψουν στις ρίζες τους, ενημερώνοντας χωρίς να προκαλουν ανησυχία στους τηλεθεατές.
Σύμφωνα με το Axios, η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η νέα διοίκηση θέλει να μειώσει τα προγράμματα πολιτικών - κομματικών θέσων, θέτοντας ως προτεραιότητα την παραδοσιακή δημοσιογραφία.
Για να επιτευχθεί αυτό, ο επικεφαλής του γραφείου, Sam Feist, ανέλαβε να δώσει νέες κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το τι συνιστά έκτακτη είδηση, για τον σταθμό, το ύφος και το περιεχόμενό του.
Όπως συνόψισε ο Licht, το 24ωρο ειδησεογραφικό κανάλι πρέπει να παραμείνει «ενεργό, σχετικό και σεβαστό» - και ίσως, ένας τρόπος για να ξανακερδίσει ο σταθμός τηλεθεατές είναι να μην υπερτονίζονται όλα όσα παρουσιάζονται στην οθόνη.
Με πληροφορίες από Axios και New York Times